همنواز

تریلر فیلم Conclave منتشر شد

تریلر فیلم Conclave با بازی «رالف فاینس»، یک پیش نمایش جذاب از یک داستان مهیج سیاسی در واتیکان و پیچیدگی‌های انتخاب «پاپ» جدید را نمایش می‌دهد.

فیلم Conclave به کارگردانی «ادوارد برگر»، قرار است در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) در سینماهای آمریکا به نمایش درآید. این فیلم که اولین بار در «جشنواره تلوراید» به نمایش درآمد، داستانی سیاسی در واتیکان پس از مرگ «پاپ» را روایت می‌کند. شخصیت اصلی فیلم، «کاردینال لارنس» با بازی «رالف فاینس»، مسئولیت انتخاب «پاپ» جدید را بر عهده دارد؛ اما به زودی در روند انتخابات، یک راز بزرگ درباره «پاپ» قبلی فاش می‌شود که ممکن است یکی از کاندیداهای جدید در آن دخیل باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Conclave منتشر شد

Conclave بر اساس رمانی از «رابرت هریس» ساخته شده و به روابط مخفیانه و پیچیده اعضای شورای کاردینال‌ها می‌پردازد. چهار کاندیدای اصلی برای مقام «پاپ» وجود دارند؛ اما «لارنس» در تلاش است تا با کشف حقیقت پشت مرگ «پاپ» قبلی، از وقوع یک فاجعه جلوگیری کند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «استنلی توچی»، «جان لیثگو» و «ایزابلا روسلینی» اشاره کرد. این فیلم به‌ویژه به دلیل بازی درخشان «فاینس» و کارگردانی «برگر»، مورد تحسین منتقدان قرار گرقفت و به عنوان یکی از شانس‌های جدی در مراسم «اسکار» سال آینده مطرح شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Conclave چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *