زمان پخش بخش سوم فصل چهارم سریال Attack on Titan در دو پارت

زمان پخش بخش سوم فصل چهارم سریال Attack on Titan در دو پارت مشخص شد. پارت اول به زودی در اسفند ماه منتشر خواهد شد. برای دانلود سریال همراه ما باشید.

زمان پخش بخش سوم فصل چهارم سریال Attack on Titan در دو پارت

زمان پخش پارت اول بخش 3 فصل 4 سریال Attack on Titan : از ۱۳ اسفند

زمان پخش پارت دوم بخش 3 فصل 4 سریال Attack on Titan : در ادامه سال ۲۰۲۳

پارت سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan در دو بخش پخش می‌شود! ساعاتی پیش تریلر جدیدی از این انیمه محبوب پخش شد و اکنون می‌دانیم که از تاریخ ۱۳ اسفند دوباره شاهد انتشار قسمت‌های جدید این مجموعه خواهیم بود.

تریلر بخش سوم فصل چهارم سریال Attack on Titan

زمان پخش بخش سوم فصل چهارم سریال Attack on Titan در دو پارت
انیمه سریالی حمله به تایتان

اما در خبری که شاید برای طرفداران این انیمه کلافه‌کننده باشد، اعلام شد که این پارت سوم خود به دو بخش تقسیم شده است! بخش اول از ۱۳ اسفند به نمایش گذاشته می‌شود، و بخش دوم در ادامه سال ۲۰۲۳ از راه خواهد رسید.

بهترین شخصیت های انیمه سریالی حمله به تایتان

حمله به تایتان یا همان Attack on Titan یک مجموعه مانگایی ژاپنی است که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده است. این مجموعه از ۹ سپتامبر ۲۰۰۹ در مجله بساتسو شونن منتشر می‌شد و در ۲۱ آوریل ۲۰۲۱ با ۳۴ جلد و ۱۳۹ قسمت پس از ۱۱ سال به اتمام رسید.

محبوب ترین فیلم های مشابه انیمه حمله به تایتان

داستان، حول اِرن یِگِر، خواهرخوانده اش میکاسا اَکِرمَن و دوست این دو با نام آرمین آرلرت می‌گذرد. پس از سقوط دیوار ماریا و شهر شیگانشینا توسط تایتان‌ها، مادر اِرن به دست یک تایتان کشته می‌شود و او قسم می‌خورد که انتقام مادرش را از تایتان‌ها بگیرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *