روز و ساعت پخش سریال شهباز از شبکه یک + [بازپخش و بیوگرافی بازیگران]

برای اطلاع از روز و ساعت پخش سریال شهباز در ژانر جنایی، معمایی به کارگردانی حمید رضا لوافی که به تازگی از شبکه یک سیما منتشر می‌شود، همراه ما باشید.

روز و ساعت پخش سریال شهباز

زمان پخش سریال شهباز : هرشب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما

بازپخش سریال شهباز : ساعت 2:15 بامداد 09:45 صبح و 14:35 ظهر

کارگردانی سریال شهباز در ژانر پلیسی، جنایی و معمایی، محصول سال 1401 صدا و سیما برعهده حمید رضا لوافی است. نویسندگی آن را «مینا خدیوی» برعهده دارد و تهیه کنندگان آن «امیرحسین آشتیانی‌ پور» و «مهدی علینقی» هستند.

آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست و غزال نظر از جمله بازیگران جدیدترین سریال شبکه یک سیما هستند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز

خلاصه داستان سریال شهباز
خلاصه داستان سریال شهباز

خلاصه داستان سریال شهباز

شهباز روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه‌نویسی رایانه است. او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق‌العاده خود ارتباطات گسترده‌ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی‌اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد.

نجوا به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می کند. از سوی دیگر گروهی از نیروهای امنیت سایبری با رهبری مامور زبده‌ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز، سال‌ها است به دنبال کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند.

خلاصه داستان سریال پدر گواردیولا مهران مدیری + [زمان پخش سریال]

سریال شهباز چند قسمت است

سریال شهباز چند قسمت است
سریال شهباز چند قسمت است

سریال شهباز در 30 قسمت از روز شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 22:15 از شبکه یک به روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت 2:15 بامداد 09:45 صبح و 14:35 ظهر است.

زمان پخش تکرار سریال شهباز : ساعت 2:15 بامداد 09:45 صبح و 14:35 ظهر

روز پخش سریال شهباز : هر شب از شبکه یک سیما

ساعت پخش سریال شهباز : ساعت 22:15

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *