تاریخ انتشار پارت دوم فصل 4 سریال You از نتفلیکس

به تازگی پارت اول فصل چهارم سریال محبوب You پخش شده است. گویا پس از پخش نیم فصل اول این سریال تاریخ انتشار پارت دوم فصل 4 سریال You از نتفلیکس مشخص شد.

پن بادگلی سرانجام در نقش جو گلدبرگ، شکارچی و قاتل وسواسی مورد علاقه همه بازگشت. آخرین بار طرفداران، جو را در فصل 3 سریال You دیدند، او پس از کشتن همسرش، لاو، و رها کردن نوزادش، هنری، در خانه همسایه، در حال فرار در اروپا بود. قبل از مرگ، لاو به مارین (آخرین عشق جو) گفت که جو کسی بود که دوست پسرش را کشت و به او هشدار داد که از او دور شود. این فصل با جو در پاریس، فرانسه، به پایان رسید و به دنبال مارین بود و قول داد که او واقعاً برای او بهترین است.

بیشتر بخوانید:

دانلود پارت اول فصل 4 سریال You (محصول شبکه نتفلیکس)

تصویر جدید از فصل چهارم سریال You منتشر شد [+عکس]

تاریخ انتشار پارت دوم فصل 4 سریال You از نتفلیکس

  • زمان پخش پارت دوم از فصل 4 سریال You
تاریخ انتشار پارت دوم فصل 4 سریال You از نتفلیکس
زمان پخش پارت دوم از فصل 4 سریال You

قسمت اول فصل چهار به دنبال این است که جو متوجه می‌شود که تحت تعقیب قرار گرفتن چگونه است و سعی می‌کند بفهمد چه کسی در گروه دوستان جدیدش پیام‌های شومی برای او ارسال می‌کند. جو به عنوان استاد ادبیات در دانشگاهی در لندن در جلوی چشم ها پنهان شده است. اکنون او با یک پروفسور ثروتمند و با نفوذ خوب به نام مالکوم دوست می شود که در همسایگی با او زندگی می‌کند؛ در واقع آنقدر نزدیک که می‌تواند وارد اتاق نشیمن مالکوم در آپارتمانی شود که با دوست دخترش کیت در آن زندگی می‌کند. از پنجره آشپزخانه اش. در قسمت اول فصل، مالکوم جو را به یک مهمانی انحصاری دعوت می‌کند، جایی که او با تمام شخصیت‌هایی که دنیای جدید او را پر می‌کنند ملاقات می‌کند – که مطمئناً یکی از آنها او را تعقیب می‌کند.

پارت دوم فصل 4 سریال You قرار است در تاریخ 9 مارس از نتفلیکس منتشر شود.

 

زمان پخش پارت دوم از فصل 4 سریال You

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *