ساخت فصل 2 سریال کره ای سرنوشت + [زمان پخش و خلاصه داستان]

آیا فصل 2 سریال کره ای سرنوشت ساخته خواهد شد؟ در صورت ساخت، زمان پخش فصل 2 سریال سرنوشت (Faith) کی است؟ در ادامه خلاصه داستان سریال را شرح داده‌ایم.

فصل 2 سریال کره ای سرنوشت

در بین تمام سریال‌های کره‌ای با ژانرهای متفاوت، سریال های تاریخی این کشور طرفداران مختص به خود را دارد و از آنجایی که شبکه‌های داخلی نیز دوبله مجموعه‌های جومونگ، دونگی و جواهری در قصر را پخش کرده است، می‌توان گفت این ژانر بین ایرانیان بسیار شناخته شده است.

بین سریال های کره ای تاریخی که از صدا و سیمای ایران پخش شد، یکی از مهم‌ترین‌ها و بهترین‌های این دسته سریال سرنوشت است که با نام‌های «ایمان» و «پزشک اعظم» نیز شناخته می‌شود. از این رو، طرفداران این سریال بسیار مشتاق هستند که ببینند سریال کره ای سرنوشت فصل 2 نیز پخش می‌شود یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای جهان

بهترین سریال های کره ای تاریخی جهان

خلاصه داستان سریال سرنوشت

خلاصه داستان سریال سرنوشت
خلاصه داستان سریال سرنوشت

سریال Sin-ui که عمدتا با نام‌های سرنوشت یا ایمان (Faith) و همینطور پزشک اعظم (Great Doctor) شناخته می‌شود، یکی از درام‌های کره‌ای است که فصل اول این سریال با بازگشت پادشاه گونگمین از سلطنت گوریو، پس از ازدواج با یوان پرنسس نوگوگ، آغاز می‌شود. در راه بازگشت به گوریو، آنها در یک کاروانسرا اقامت می‌کنند. در آنجا، قاتلان به آنها حمله می‌کنند و گردن شاهزاده خانم را خرد می‌کنند.

بهترین سریال های کره ای تینیجری و دبیرستانی

مشهورترین پزشک گوریو می‌گوید که نمی‌تواند وی را نجات دهد. پادشاه پس از توصیه مشاوران سلطنتی خود، بر روی کوه مشغول دعا کردن می‌شود. در آنجا نورهای مرموزی بهم می‌پیچند و نوعی ورودی را تشکیل می‌دهند. افرادی که در آنجا حضور دارند به پادشاه می‌گویند که این ورودی، دروازه بهشت است و یکی باید به آنجا برود و پزشک خدا را به اینجا بیاورد.

فصل 2 سریال کره ای سرنوشت
فصل 2 سریال کره ای سرنوشت

پادشاه نیز محافظ سلطنتی، چویی یانگ را موظف می‌کند تا وارد آن دروازه شود و پزشک اعظم را از بهشت به آنجا بیاورد. چویی یانگ نیز از دروازه عبور می‌کند و وارد سئول امروزی می‌شود و اوضاع کاملاً خنده دار می شود. او از یک راهب سراغ پزشک اعظم را می‌گیرد و وی یک کنوانسیون پزشکی را به او نشان می‌دهد.

چوی یانگ وارد این کنوانسیون می‌شود و دکتر یو اون سو را که فکر می‌کند پزشک اعظم است، می رباید. اما یو اون سو تنها یک جراح پلاستیک معمولی است. با این حال، وی موفق می‌شود که شاهزاده خانم را نجات دهد.

جدول پخش شبکه های جم تی وی

چوی یانگ به دکتر اون سو قول داده است که وی را به قرن بیست و یک برگرداند اما پادشاه با این کار مخالفت می‌کند و دکتر را مجبور می‌کند در آنجا بماند. پس از آن، او به عنوان پزشک اعظم بهشت شناخته می‌شود. اما در قصر مشکلاتی پیش می‌آید و چندین بار این پزشک جوان به خطر می‌افتد و در تمام مدت چوی یانگ از او محافظت می‌کند. در نهایت این زوج عاشق یکدیگر می‌شوند.

سریال سرنوشت فصل دوم

سریال سرنوشت فصل دوم
سریال سرنوشت فصل دوم

پس از پخش سریال فانتزی و تاریخی گیم اف ترونز، این ژانر بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و از طرف دیگر صنعت رو به رشد کره جنوبی نیز مجموعه‌ای از درام‌‌های جذاب مانند آقای آفتاب (Mr. Sunshine)، کتاب خانوادگی گو (Gu Family Book) با بازی لی سونگی و سوزی، هوارانگ و همینطور سریال سرنوشت را در کارنامه خود دارد.

زمان پخش سریال ترکی 50 متر مربع از شبکه جم کمدی (50m2)

بیشتر کسانی که صدا و سیمای ایران را دنبال می‌کنند، با سریال تاریخی سرنوشت آشنایی دارند و حتی اگر آن را ندیده باشند، اسم آن برایشان آشنا است. جدا از اینکه بیشتر معروفیت این سریال بخاطر پخش از صدا و سیمای ایران است، بازیگران شاخص این سریال نیز در این زمینه نقش موثری داشته‌اند و به قول برخی کیدرامایی‌ها، سریال‌های لی مینهو همیشه ارزش دیدن دارند.

فصل 2 سریال کره ای سرنوشت
فصل 2 سریال کره ای سرنوشت

سریال سرنوشت در سال 2012 در کره جنوبی پخش شد. این سریال در ژانرهای فانتزی، تاریخی، پزشکی و عاشقانه ساخته شده‌است. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به لی مین هو، کیم هی سان، یو اوه سانگ، ریو دوک هوان و پارک سه یونگ اشاره کرد.

سریال سرنوشت جزو سریال‌هایی است که در چندین کشور از جمله ایران، اندونزی، سنگاپور، مالزی، ژاپن، ویتنام، ایالات متحده، فیلیپین پخش شده‌است و در خود کره جنوبی نیز ریتینگ بیننده فوق‌العاده‌‌ای کسب کرده است. تمام این‌ها موجب شده است که بینندگان این سریال پس از گذشت نزدیک به یک دهه از پخش فصل اول سریال ایمان، همچنان پیگیر اخبار سریال کره ای سرنوشت فصل 2 باشند.

تاریخ پخش فصل 2 سریال کره ای سرنوشت چه زمانی است؟ 9 سال از پخش فصل اول سریال ایمان می‌گذرد ولی تاکنون هیچ خبری بر مبنای تاریخ پخش فصل 2 سریال کره ای سرنوشت وجود ندارد و حتی ساخت سریال سرنوشت فصل دوم تائید نشده است. از این رو، واقعا مشخص نیست که فصل دوم سریال کره ای سرنوشت در کار باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *