توضیحات رئالیتی شو شعبده بازی و هیجان‌انگیز متنالیست

امروز میخواهیم که توضیحات رئالیتی شو شعبده بازی و هیجان‌انگیز متنالیست برای شما شرح دهیم که شامل یکسری بحث های مردمی خواهد بود.

سعید فتحی روشن با حضور در کافه‌های شهر در کنار مردم شروع به اجرای برنامه‌های خود می‌کند. او با استفاده از ابزارهای ساده و دم دستی کارهایی می‌کند که مخاطب حیرت‌زده می‌شود. نکته جالب این برنامه آن‌جا است که فتحی‌روشن در پایان شوی خود یکی از کارهایی که انجام داده‌ است را به افراد داخل کافه و مخاطبان آموزش می‌دهد و شما بعد از آن متوجه می‌شوید که با چه چیزهای ساده‌ای گول خوردید.

بیشتر بخوانید:

توضیحات رئالیتی شو شعبده بازی و هیجان‌انگیز متنالیست

منتالیست” یا Mentalist به معنای یک شخص است که با استفاده از توانایی های ذهنی خود، از جمله قدرت خواندن فکر و احساسات دیگران، تحلیل رفتارهای آنها و پیش‌بینی اعمال و رفتارهایشان، به دنبال شناخت و درک بهتر دیگران و تقویت قدرت شخصی خود است. این مفهوم در حوزه هایی مانند روانشناسی، جادویی و سحر و جادویی، هنرهای تفننی و گاهی در برخی از برنامه های تلویزیونی و سینمایی مطرح است. در ادامه می‌خواهیم شرح سریال رئالیتی شو متنالیست را برای شما انجام دهیم.

در ادامه می‌توانید تیزر شرح سریال رئالیتی شو متنالیست را ببینید:

توضیحات رئالیتی شو شعبده بازی و هیجان‌انگیز متنالیست
توضیحات مجموعه هیجان‌انگیز متنالیست

توضیحات مجموعه هیجان‌انگیز متنالیست

سعید فتحی‌روشن در برنامه “منتالیست” که یکی از جدیدترین برنامه‌های فلسفی و روانشناسی در ایران است، به عنوان مجری برنامه حضور دارد. وی همچنین در برنامه‌های دیگری نیز به عنوان مهمان یا مجری حضور داشته است.

سعید فتحی‌روشن با داشتن شخصیتی خاص و متفاوت، توانسته است مخاطبان خود را به تفکر و تامل درباره مسائل پیچیده و فلسفی علاقه‌مند کند و به عنوان یکی از مهمترین نمایندگان برنامه‌های فلسفی و روانشناسی در ایران، شناخته شده است.

سعید فتحی‌روشن که دارای دکترای روانشناسی است، در هر قسمت برنامه “منتالیست” با مهمانان مختلف از جمله روانشناسان، فیلسوفان، هنرمندان و مردم و… گفتگو می‌کند و تفسیرات و دیدگاه های مختلف را با یکدیگر مقایسه می کنند. هدف اصلی این برنامه، ارتقای سطح فرهنگی و اطلاعاتی جامعه است. در کل، برنامه “منتالیست” با پوشش موضوعاتی عمیق و فراگیر و با استفاده از رویکردی تحلیلی و فلسفی، توانسته است مخاطبان خود را به تفکر و تامل درباره مسائل پیچیده و فلسفی علاقه مند کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *