تاریخ اکران فیلم کمدی ترکی جدید با بازی اوزهان شوهر دمت اوزدمیر

تاریخ اکران فیلم کمدی ترکی جدید Özür Dilerim : فیلم طنز ترکی عذر میخوام با بازی اوزهان کوچ و ابراهیم بویوک‌آک در فروردین 1402 منتشر خواهد شد.

تاریخ اکران فیلم کمدی ترکی جدید Özür Dilerim

شمارش معکوس برای فیلم طنز ترکی عذر میخوام با بازی اوزهان کوچ و ابراهیم بویوک‌آک آغاز شده است. ابراهیم بویوک‌آک نویسندگی و کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده دارد. از دیگر بازیگران فیلم کمدی ترکی با بازی اوزهان کوچ می‌توان به گیزم کاراجا، متین کوشکون، موفیت کایاجان، مرت توراک، یلیز کووانچی، گومچ آلپای اصلان، یونکا شاهینباش، کریمجان کمال و فاطما توپتاش اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم ترکی عذر میخوام : جمعه 25 فروردین 1402

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی +[به همراه معرفی بهترین فیلم ها]

تاریخ اکران فیلم کمدی ترکی جدید Özür Dilerim
فیلم کمدی ترکی با بازی اوزهان کوچ و ابراهیم بویوک‌آک و گیزم کاراجا

ارکین که نگهبان فانوس دریایی است، در اواسط 30 سالگی خود به تنهایی زندگی می‌کند. یک روز ارکین که با بدهی‌های وام سر و کار دارد، خبر مرگ پدربزرگش را که در خانه سالمندان می‌ماند، دریافت می‌کند. او با عجله به خانه سالمندان می‌رود، اما با موقعیتی غیرمنتظره مواجه می‌شود و به سفر می‌رود.

ماجراجویی واقعی از اینجا شروع می‌شود. پدربزرگش از نوه‌اش می‌خواهد که از برادرش کورای و نامزد سابقش مرو که زمانی قلبشان را شکست، عذرخواهی کند. ارکین که تنها راه حلش برای پرداخت بدهی هایش عذرخواهی است، سفری پرماجرا و سرگرم کننده را آغاز می‌کند.

تریلر سرگرم کننده و اکشن این فیلم که با اولین معرفی خود جلب توجه کرد منتشر شد. این تریلر  شامل لحظات خنده‌داری از رقص تانگو برادر ارکین، کورای و لباس عروس ابراهیم بویوکاک می‌باشد.

تاریخ اکران فیلم ترکی عذر میخوام : جمعه 25 فروردین 1402

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *