سریال جدید دیزنی پلاس ترکیه +[ساخت سریال ترکی Organize İşler]

خبرنگار ترک بیرسن آلتون‌تاش از ساخت سریال ترکی Organize İşler به عنوان سریال جدید دیزنی پلاس ترکیه خبر داد. ییلماز اردوغان کارگردان سریال خواهد بود.

ییلماز اردوغان چهره برند دیزنی پلاس کارگردانی سریال Organized İşler را برعهده دارد. تا کنون دو فیلم سینمایی با همین نام به کارگردانی اردوغان در سال‌های 2005 و 2019 به نمایش در آمده است. سریال جدید ییلماز اردوغان در ادامه ماجرای فیلم‌های سینمایی خواهد بود.

سریال جدید دیزنی پلاس ترکیه

سریال جدید دیزنی پلاس ترکیه
ساخت سریال Organize İşler

یلماز اردوغان سال گذشته اعلام کرد که برای فیلمبرداری و ساخت سریال Organize İşler آماده می‌شود. اردوغان این سریال را برای دیزنی پلاس فیلمبرداری خواهد کرد. دومین فیلم از مجموعه آثار Organized İşler که قسمت یک آن را ییلماز با تولگا چویک و دمت آکباغ کارگردانی کرد و در سال 2005 به اکران درآمد، در ژانویه 2019 به مخاطبان عرضه شد. کیوانچ تاتلیتوگ، ازگی مولا و بنسو سورال از بازیگران آن بودند.

یلماز اردوغان که می‌خواست داستان را به صورت سریال ادامه دهد، مدتی پروژه‌ای نداشت و فیلمنامه آن را نوشت. اردوغان برای این سریال با کیوانچ تاتلیتوگ، ازگی مولا، ادا ایج و جم یلماز ملاقات کرده است. اما هنوز کادر بازیگران قطعی نشده است.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *