افشاگری از علت کناره گیری رضا رشیدپور از اجرا در تلویزیون ؛ درخواست دستمزد بالا

علت کناره گیری رضا رشیدپور از اجرا در تلویزیون چه بود؟ زمانی که مخاطب کنجکاو زمان پخش برنامه سیم آخر رضا رشیدپور بود، گویا او از اجرای برنامه استعفا داد.

علت کناره گیری رضا رشیدپور از اجرا در تلویزیون

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون تایید شد. این مجری قدیمی صدا و سیما اجرای مسابقه جنجالی سیم آخر را برعهده خواهد داشت. مسابقه پرهیجان (سیم آخر) با اجرای جذاب رضا رشیدپور بر روی جدول پخش شبکه سوم سیم شبکه سوم سیما قرار گرفت.

زمان پخش برنامه سیم آخر رضا رشیدپور
علت کناره گیری رضا رشیدپور از اجرا در تلویزیون

رضا رشیدپور که طبق نظرسنجی‌ها حداقل چهار برابر مجریان فعلی صدا و سیما اقبال مردمی داشت، پس از ناز و استعفایِ صوری محمدرضا شهبازی مجری پاورقی، انصراف داد.

این انصراف پس از آن بود که هواداران محمدرضا شهبازی تحت گروه های فشار به وی اهانت و فحاشی کرده بودند. وی دلیل انصراف را عدم ایجاد دوقطبی در جامعه اعلام کرده است.

پشت پرده حضور رشیدپور در تلویزیون

او برای یک ماه اجرا 5 میلیارددستمزد پیشنهاد کرده بود

ویدیوی افشاگری امین فردین از رشیدپور را در لینک زیر تماشا کنید (فیلترشکن خود را روشن کنید)

پشت پرده حضور رشیدپور در تلویزیون

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون

مسابقه تلویزیونی سیم آخر به کارگردانی محمدرضا رضائیان و با اجرای مجری خوب صدا و سیما رضا رشیدپور به سفارش شبکه سوم سیما ساخته شده است. این برنامه که به صورت یک مسابقه با شرایط ثبت نام برای حضور در آن می‌باشد، سرشار از لحظاتی هیجان آور و شاد برای خانواده‌های ایرانی بوده و از 15 آبا‌ن‌ماه بر روی آنتن شبکه سوم سیما قرار گرفت. زمان پخش برنامه سیم آخر رضا رشیدپور در ادامه مشخص شده است.

زمان پخش مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور : از 15 آبا‌ن‌ماه 1402

زمان پخش مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور : پنجشنبه و جمعه‌ها از ساعت 22:30 از شبکه سوم سیما

بازپخش مسابقه سیم آخر : هنوز مشخص نیست

حمید مراوندی مجری طرح برنامه «سیم آخر» در گفت‌ وگویی گفت:

سری جدید مسابقه “سیم آخر” در حال حاضر در مراحل تولید قرار دارد و با طراحی جدید در مدل مسابقه، دکوراسیون و محتوا به زودی در شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد. آقای رضا رشیدپور همچنان به عنوان مجری این مسابقه در سری جدید حضور خواهند داشت و امیدواریم که سری جدید مسابقه نیز مورد توجه و استقبال عموم قرار گیرد.

همراهی و حمایت رئیس رسانه ملی، قائم مقام فرهنگی سازمان صدا و سیما و همچنین معاون سیما در تولید و پخش سری جدید “سیم آخر”، برای تمامی اعضای تیم تولید بسیار دلگرم‌کننده بوده است و از این جهت از آقایان جبلی، جلیلی و برمهانی صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:


One thought on “افشاگری از علت کناره گیری رضا رشیدپور از اجرا در تلویزیون ؛ درخواست دستمزد بالا

  1. از نحوه نوارشتون معلومه طرفدار کدوم جناح و شخصیت هستید! نه انقلاب، نه اعتقادات و نه خون سهدا براتون مهم نیست! شماها بدل شبمه های وطن فروش هستید مثل اینترنشال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *