فوری: رضا رشیدپور از حضور در تلویزیون انصراف داد! +[جزئیات]

انصراف رضا رشیدپور از حضور در تلویزیون ؛ رضا رشید پور مجری معروف تلویزیون که به تازگی خبر بازگشتش به تلوزیون منتشر شده شده بود. به دلیل حواشی انصراف داد.

پس از اعلام خبر بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به تلویزیون برای اجرای برنامه‌های جدید، روز گذشته، مجری برنامه‌های تلویزیونی “پاورقی” و “سید خندان”، محمدرضا شهبازی، به اعتراض از این تصمیم، از تلویزیون کناره‌گیری کرد. در ادامه مطلب با خبر رضا رشیدپور انصراف از تلویزوین همراه ما بمانید.

انصراف رضا رشیدپور از حضور در تلویزیون

انصراف دادن رضا رشیدپور از تلویزیون

مجری مشهور، رضا رشیدپور، که بعد از مدت‌ها دوری از تلویزیون برای اجرای یک مسابقه به آنتن صدا و سیما بازمی‌گشتند، به دلیل حواشی پیرامون بازگشت او و محمدرضا گلزار به تلویزیون، از اجرای این مسابقه انصراف داد. رضا رشید پور گفت:

تلویزیون، سرمایه معنوی مردم و خانه من است. هرچقدر چراغش روشن‌تر و مخاطبش بیشتر باشد، دل من هم گرم‌تر خواهد شد. با کمال میل، دوست دارم که برنامه‌های امیدبخش و مطالبه‌گر برای مردم نازنینم بسازم و اجرا کنم که این وظیفه من است و هیچ منتی بر گردن مخاطبان گرانمایه و یا مدیران ارجمند نیست.

انصراف رضا رشیدپور از حضور در تلویزیون
انصراف رضا رشیدپور از حضور در تلویزیون

پست انصراف دادن رضا رشیدپور از تلویزیون

واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است؛ بنابراین ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند، همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه سه و به ویژه مسابقه سیم‌آخر، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انصراف رضا رشیدپور از حضور در تلویزیون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *