اولین تریلر رسمی سریال Ahsoka منتشر شد ! [+جزئیات]

بر اساس جدیدترین اخبار سینما تلویزیون و همچنین در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، اخیرا اولین تریلر رسمی سریال Ahsoka منتشر شده است.

اخیرا با انتشار تریلر سریال Ahsoka با عنوان اصلی نخستین تریلر سریال Ahsoka اطلاعات جدیدی از سریال منتشر شده‌است. لوکاس فیلم در برنامه جشن جنگ ستارگان تریلر رسمی سریال آسوکا را به انتشار رساند که در آن شاهد ماجراجویی‌های جدید آسوکا تانو با نقش‌آفرینی رزاریو داوسون هستیم.

اولین تریلر رسمی سریال Ahsoka

آسوکا یا یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط جان فاورو و دیو فیلونی برای شبکه دیزنی پلاس ساخته شده‌است. این مجموعه بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان است. همچنین اسپین‌آفی از مجموعه مندلورین است که شخصیت آسوکا تانو در آن و دیگر رسانه‌های جنگ ستارگان حضور داشته‌است. این سریال در آگوست ۲۰۲۴ یا مرداد/شهریور ۱۴۰۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی سریال آسوکا را ببینید:

نخستین تریلر سریال Ahsoka

در این سریال آسوکا تانو که با سابین رن و هرا سیندولا قرار است برای مقابله با نیروی تاریکی که اخیرا آن را حس کرده است، مقابله کند.

همچنین این شخصیت در دیگر اسپین‌آف مندلورین یعنی کتاب بوبا فت حضور داشته‌است. رزاریو داوسون بار دیگر نقش آسوکا تانو را ایفا می‌کند. این شخصیت ابتدا برای مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون ساخته شد و اولین حضور لایواکشن او در فصل دوم مندلورین بود. ساخت مجموعه‌ اسپین‌آف با تمرکز بر این شخصیت در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد که داوسون دوباره این نقش را ایفا کرده و فیلونی پس از ساختن این شخصیت، به عنوان نویسنده مجموعه اعلام شد. پیتر رمزی حداقل یک قسمت آن را را کارگردانی می‌کند. مراحل فیلم‌برداری در اوایل ماه مه ۲۰۲۲ آغاز شد.

رزاریو داوسون، هایدن کریستنسن، ناتاشا لیو بوردیزو و ایمان اسفندی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *