تریلر جدید فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny منتشر شد !

تریلر فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های پیش روست به تازگی منتشر شده است و می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

تریلر Indiana Jones 5 با عنوان تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت اخیرا به انتشار رسیده و با بازخوردهای متفاوتی مواجه شده‌است. جدیدترین تریلر Indiana Jones and the Dial of Destiny که جدیدترین قسمت سری فیلم‌های ایندیانا جونز است منتشر شد.

تریلر فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny

ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت فیلم اکشن-ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی جیمز منگولد است. این فیلم با بازی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، به‌دنبال ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین پنجمین قسمت از مجموعه ایندیانا جونز خواهد بود. این فیلم توسط جیمز منگولد، کارگردان Logan و Ford v Ferrari ساخته شده است. این فیلم در تاریخ ۳۰ ژوئن 2023 یا 9 تیر 1402 توسط استودیو سینمایی والت دیزنی در ایالات متحده اکران می‌شود.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر Indiana Jones and the Dial of Destiny را ببینید:

تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت

فیلم‌نامه توسط منگولد، جز باترورث و جان-هنری باترورث نوشته شده‌است. این نخستین فیلم در این مجموعه است که به‌ دست استیون اسپیلبرگ کارگردانی نشده‌ و جرج لوکاس نیز در داستان آن نقشی ندارد. اسپیلبرگ و لوکاس در عوض از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. همچنین اولین فیلم از این مجموعه است که در آن پارامونت پیکچرز حضور ندارد. جان ریس-دیویس بار دیگر نقش صلاح را ایفا می‌کند و گروه جدیدی از بازیگران شامل فیبی والر-بریج، آنتونیو باندراس، شانت رنه ویلسون، توماس کرچمان، توبی جونز، بوید هالبروک، اولیویه ریچترز، ایتان ایزیدور و مس میکلسن در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *