نخستین تیزر مینی‌سریال All the Light We Cannot See منتشر شد ! [+تاریخ انتشار]

نخستین تیزر مینی‌سریال All the Light We Cannot See به کارگردانی شان لوی، با نقش‌آفرینی آریا میا لوپرتی و محصول نتفلیکس به تازگی منتشر شد.

جدیدترین تیزر All the Light We Cannot See با عنوان تیزر All the Light We Cannot See اخیرا به انتشار رسید. تیزر تمام نوری که نمیتوانیم ببینیم که جدیدترین محصول نتفلیکس است، به همراه تاریخ انتشار آن به انتشار رسید.

نخستین تیزر مینی‌سریال All the Light We Cannot See

نخستین تیزر مینی‌سریال All the Light We Cannot See
تیزر تمام نوری که نمیتوانیم ببینیم

اخیرا نخستین تیزر رسمی از مینی‌سریال All the Light We Cannot See محصول نتفلیکس، به کارگردانی شان لوی و با بازی مارک روفالو و هیو لوری منتشر شد. این مینی سریال در تاریخ ١۴٠٢/٠٨/١١ یا 2 نوامبر 2023 به انتشار خواهد رسید.

نخستین تیزر مینی‌سریال All the Light We Cannot See
تیزر تمام نوری که نمیتوانیم ببینیم

All the Light We Cannot See یک مجموعه درام به کارگردانی شان لوی برای نتفلیکس است. آریا میا لوبرتی، مارک روفالو و هیو لوری در آن بازی می‌کنند. این مجموعه چهار قسمتی داستان یک دختر نوجوان فرانسوی نابینا به نام ماری-لور و یک سرباز آلمانی به نام ورنر را دنبال می‌کند که مسیرهایشان در فرانسه اشغالی در طول جنگ جهانی دوم به هم می‌رسد.

در ادامه می‌توانید تیزر تمام نوری که نمیتوانیم ببینیم را ببینید:

تیزر تمام نوری که نمیتوانیم ببینیم

این مینی‌سریال براساس رمان برنده جایزه پولیتزر تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم ساخته شده و استیون نایت (خالق سریال Peaky Blinders) نویسندگی آن را برعهده دارد.

در مارس 2019، نتفلیکس و 21 Laps Entertainment حقوق ساخت سریال تلویزیونی محدودی را که اقتباسی از این رمان را به عهده داشتند با تهیه‌کنندگی شان لوی، دن لوین و جاش بری به دست آوردند. در سپتامبر 2021، اعلام شد که نتفلیکس دستور ساخت سریال متشکل از چهار قسمت را داده که استیون نایت نویسنده سریال و لوی کارگردانی تمام قسمت‌ها است. در دسامبر 2021، اعلام شد که آریا میا لوبرتی در نقش ماری لور بازی خواهد کرد.

در ژانویه 2022، اعلام شد که مارک روفالو و هیو لوری هر دو به بازیگران پیوستند و به عنوان سرنخ‌ها مخالف لوبرتی قرار گرفتند. روفالو قرار است نقش دانیل لبلانک را بازی کند، در حالی که لوری اتین لبلانک را به تصویر می کشد. در فوریه 2022، اعلام شد که لوئیس هافمن، لارس ایدینگر و نل ساتون به بازیگران پیوستند. آهنگساز جیمز نیوتن هاوارد موسیقی این مجموعه را خواهد نوشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *