تریلر رسمی فیلم The Hunger Games منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

The Ballad of Songbirds and Snakes عنوان جدید فیلم Hunger Game است که چندی پیش تریلر رسمی فیلم The Hunger Games منتشر شد.

اولین تریلر فیلم جدید هانگر گیمز در اردیبهشت ماه سال 1402 منتشر شد و چندی پیش، کمپانی لاینزگیت، تریلر رسمی The Hunger Games را به انتشار رساند که بازتاب فوق‌العاده‌ای را با خودش به همراه داشت.

تریلر رسمی فیلم The Hunger Games

این فیلم که بر اساس رمانی به همین نام از سوزان کالینز ساخته شده است. تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها، یک رمان اکشن، ماجراجوی اثر سوزان کالینز است  این یک اسپین آف و پیش درآمدی برای سه گانه The Hunger Games به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

این رمان تحت عنوان “قاتل بازنشسته” در تاریخ 19 مه 2020 توسط شرکت Scholastic منتشر شد. همچنین، کتاب صوتی این رمان با صدای بازیگر آمریکایی سانتینو فونتانا، همزمان با نسخه چاپی منتشر شده است. به دلیل شیوع بیماری COVID-19، راه‌اندازی مجازی این کتاب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خلاصه داستان The Hunger Games

تریلر رسمی فیلم The Hunger Games

داستان این مجموعه، حدود 64 سال پیش از اتفاقات فیلم اول روایت می‌شود. مرکز داستان بر کوریولانوس اسنو است که حالا 18 سال سن دارد. او در آن زمان، هنوز به رئیس جمهور ظالم پانم تبدیل نشده است. داستان به تناسب زمان، در دهمین دوره مسابقات هانگر گیمز، کوریولانوس اسنو را به عنوان مربی یک دختر از منطقه فقیرنشین 12 نشان می‌دهد.

تاریخ انتشار فیلم هانگر گیمز

تریلر رسمی فیلم The Hunger Games

The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) اکران می‌شود. فرانسیس لارنس که کارگردانی فیلم Catching Fire و هر دو قسمت Mockingjay را بر عهده داشت، برای کارگردانی این فیلم بازگشته است.

تریلر رسمی The Hunger Games

تام بلیت در نقش پرزیدنت اسنو به ایفای نقش پرداخته و ریچل زگلر در کنار او در نقش Lucy Gray Baird بازی خواهد کرد. هانتر شیفر که تجربه حضور در سریال Euphoria را دارد در نقش دختر عموی اسنو را ایفا می‌کند و تیگریس و وایولا دیویس و پیتر دینکلیج نقش چند شهروند دیگر کنگره را ایفا می کنند که در ایجاد بازی‌های گرسنگی نقش اساسی داشتند.

در ادامه می‌توانید دومین تریلر رسمی هانگر گیمز را ببینید:

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم The Hunger Games

سه‌گانه بازی‌های گرسنگی یا The Hunger Games trilogy نام یک مجموعه سه‌گانه رمان به سبک ماجراجویی نوشته نویسنده آمریکایی، سوزان کالینز، است که مخاطبش نوجوانان هستند. این مجموعه شامل سه رمان بازی‌های گرسنگی، اشتعال و زاغ مقلد است. رمان The Ballad of Songbids and Snake در سال 2020 منتشر شد. به علت بازاریابی فوق‌العاده‌ای که این فیلم انجام داده، انتظار می‌رود این فیلم فروش بسیار خوبی را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کیورد اصلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *