نخستین تریلر از فیلم The Burial منتشر شد!

به تازگی نخستین تریلر از فیلم The Burial در فضای مجازی منتشر شد. گویا تامی لی جونز و جیمی فاکس رقابت فوق العاده ای را در این فیلم خواهند داشت.

امروز اولین تریلر از فیلم The Burial در فضای مجازی جهان منتشر شد. گویا اولین پیش نمایش فیلم The Burial ، رقابت جذاب دو بازیگر محبوب، تامی لی جونز و جیمی فاکس برای اسکار را نشان می‌دهد.

نخستین تریلر از فیلم The Burial

ویدیوی پرایم تریلر اول فیلم “The Burial” را منتشر کرده است که با حضور دو برنده جایزه اسکار، تامی لی جونز و جیمی فاکس، ساخته شده است. در این فیلم، جرمایی اوکیف، صاحب یک خانه مراسم تدفین، که به تهدید کسب و کار خانوادگی‌اش روبروست، ویلی ای. گری، وکیلی با زبان شیرین و شوخ طبع را برای کمک به او استخدام می‌کند.

همانطور که تریلر نشان می‌دهد، تامی لی جونز به عنوان یک کاراکتر دیگر، همچنان که هر چیزی او را خوشحال می‌کند درد می‌کند، اما حتی او نمی‌تواند جذابیت و جذابیت صحبت‌های شیرین جیمی فاکس را دور کند و آنها با هم در حال کار برای فاش کردن فسادی هستند که باعث تهدید کسب و کار او می‌شود، در حالی که در برابر نژادپرستی سازمانی که وکیل گری با آن در زندگی حرفه‌ای روزمره‌اش روبروست، مقابله می‌کنند. این فیلم بر اساس مقاله‌ای با همین نام در نیویورک ساخته شده که بر اساس یک پرونده واقعی در دهه ۱۹۹۰ نوشته شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم The Burial ببینید:

 

حواشی فیلم The Burial

نخستین تریلر از فیلم The Burial

در کنار جونز و فاکس، در این فیلم نقش‌های جرنی اسمولت، مامودو آتی، پاملا رید، بیل کمپ و آلن راک نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بر اساس یک مقاله در نیویورکر به قلم جاناتان هار نوشته شده است. با نویسندگی نمایشنامه‌نویس داگ رایت (نویسنده فیلم Quills)، این فیلم تحت کارگردانی مگی بتس (Novitiate) قرار دارد. تیم تولید از شرکت بابی شرایور بوبی شرایور، آدام ریچمن و جنت کان از شرکت Double Nickel Entertainment، ترودی استایلر و سلین راتری از شرکت Maven Pictures، همچنین فاکس و شریکش داتاری ترنر تشکیل شده است.

با الهام از رویدادهای واقعی، وقتی یک توافق دست به دست می‌شود، جرمایی اوکیف (برنده جایزه اسکار تامی لی جونز) صاحب خانه مراسم تدفین، وکیل جذاب و خوش زبان ویلی ای. گری (برنده جایزه اسکار جیمی فاکس) را استخدام می‌کند تا کسب و کار خانوادگی‌اش را نجات دهد. خشم‌ها برافروخته می‌شود و خنده‌ها پیروز می‌شود در حالی که این زوج غیرممکن همدیگر را در هنگام فاش کردن فساد شرکت و نژادپرستی در این داستان الهام‌بخش و پیروزمند به هم پیوند می‌دهند.

اخبار مرتبط:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تریلر از فیلم The Burial چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *