کت شلوار قرمز و براق هانده ارچل در ویژه برنامه سال نو میلادی اوسس ترکیه

تصویر کت شلوار قرمز و براق هانده ارچل را که در ویژه برنامه سال نو میلادی اوسس ترکیه شبکه تی‌وی 8 بر تن داشت، در ادامه تماشا کنید.

کت شلوار قرمز و براق هانده ارچل

کت شلوار قرمز و جذاب هانده ارچل را ببینید:

تصویر کت شلوار قرمز و جذاب هانده ارچل در ویژه برنامه اوسس ترکیه
هانده ارچل در اوسس ترکیه

بیشتر بخوانید:

اوسس ترکیه ویژه برنامه سال نو میلادی 2023

استایل هانده ارچل در کریسمس و عید سال نو میلادی

هانده ارچل در اوسس ترکیه

هانده بازیگر کاراکتر ادا ییلدیز در سریال تو درم را بزن، که با کرم بورسین همبازی بود، زمانی که کرم بورسین در ویژه برنامه اوسس ترکیه شرکت داشت، برای سورپرایز کردن کرم به این برنامه آمد. کت و شلوار قرمزی که در تن داشت، بر زیبایی و جذابیت او بسیار افزود و توجه مخاطب را جلب کرد. در ادامه تصویر این ظاهر جذاب او را تماشا کنید.

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

هانده ارچل در اوسس ترکیه
هانده ارچل در اوسس ترکیه

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *