جنجال لباس گورخری هانده ارچل + [تصاویر پربازدید از پوشش زیباترین بازیگر زن ترک]

اگر از تماشاگران سریال‌های ترکی باشید، حتما هانده را می‌شناسید. تصاویری از لباس گورخری هانده ارچل را در ادامه این نوشتار تماشا کنید.

جنجال استایل گورخری هانده ارچل

استایل جذاب هانده ارچل ؛ لباسی با طرح پوست ببر و گورخر

هانده ارچل یکی از بازیگران و مدل‌های ترکیه با بدنی فیت است که تا به حال چهره تبلیغاتی بسیاری از برندها بوده است. هانده بازیگر و مدل ترکیه است که در سریال‌های مثل: “دختران آفتاب”، “مروارید سیاه”، “حلقه”، “عزیزه” و “تو در خانه ام را بزن” به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

عکس‌، فیلم و اخبار جذاب و جدید از هانده ارچل و کرم بورسین

پیراهن بنفش و توری هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر جوان، زیبا و مدل ترکیه است. این بازیگر که با گذشت زمان هم در حرفه بازیگری پیشرفت دارد و هم به تناسب اندامش اهمیت نشان می‌دهد، استایل جذابی دارد. پوشش هانده ارچل از نظر بسیاری از هوادارانش جذاب است و می‌خواهند از او الگو برداری کنند.

پیراهن بنفش و توری هانده ارچل

تاکنون در هیچ فیلم سینمایی حضور نداشته، غیر از “مست عشق” به کارگردانی “حسن فتحی” با بازی: شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، بنسو سورال، ابراهیم چلیک‌کول و بوران کوزوم، که هنوز اکران نشده است.

هانده اکثر اوقات خود را به همراه خواهرش و خانواده او می‌گذراند. به همین دلیل عکس‌هایی زیادی را به همراه غمزه، ماوی و جانر ییلدیریم، شوهر خواهرش منتشر می‌کند. نام آیلین به خاطر یاد مادر هانده و غمزه ارچل بر روی ماوی گذاشته شده است.

آیلین ارچل مادر هانده ارچل و خواهر او غمزه است. به علت بیماری سرطان مادر آن‌ها چند سال پیش از دنیا رفت. انتشار استوری و پست‌هایی از هانده ارچل در اینستاگرامش نشان از علاقه او به مادرش است.

درباره هانده ارچل:

تصاویری از لباس گورخری هانده ارچل

لباس راه راه هانده ارچل را ببینید:

لباس راه راه هانده ارچل
لباس راه راه هانده ارچل

بیشتر بخوانید:


4 thoughts on “جنجال لباس گورخری هانده ارچل + [تصاویر پربازدید از پوشش زیباترین بازیگر زن ترک]

  1. صد رحمت به داعشیان

    فکر و ذهن شماها بدتر از داعشه
    کل بدنشو رنگ کردید
    مغزهای زنگ زده و فسیلی و پوسیده
    لعنت بهتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *