دانلود تصویرزمینه های خفن از هانده ارچل زیباترین بازیگر زن ترک برای گوشی

دانلود خفن ترین تصویرزمینه های هانده ارچل : جذاب‌ترین تصویر زمینه گوشی از بازیگر زیبای زن ترک، هانده ارچل (Hande Erçel) را از این نوشتار دانلود نمایید.

خفن ترین تصویرزمینه های هانده ارچل

برای دانلود تصویر زمینه گوشی هانده ارچل روی لینک‌های پایین کلیک کنید:

دانلود تصویر زمینه گوشی هانده ارچل

دانلود تصویر دوم زمینه گوشی هانده ارچل

دانلود سومین والپیپر Hande Erçel

دانلود تصویر پس زمینه از هانده ارچل

دانلود والپیپرهای جذاب از استایل جین هانده ارچل

برای دانلود بهترین عکس بک گراند از هانده ارچل روی لینک‌های پایین کلیک کنید:

بهترین عکس بک گراند از هانده ارچل

عکس بک گراند از هانده ارچل

دانلود والپیپر Hande Erçel

دانلود عکس جذاب از هانده ارچل برای گوشی

دانلود والپیپر هانده ارچل

هانده ارچل کیست؟

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام غمزه است که در سال۲۰۱۹ ازدواج کرد و در اواخر سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند.

مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. متاسفانه طبق خبرها خواهرزاده هانده ارچل هم درگیر این بیماری هست و امیدواریم هر چه زودتر صحت پیدا کند. هانده در سال ۲۰۱۸ در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار شد به عنوان هفتمین زن زیبای جهان و زیباترین زن ترکیه شناخته شد. او با بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه مردم قرار گرفت. البته قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) بازی کرده بود.

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

دانلود والپیپر هانده ارچل
خفن ترین تصویرزمینه های هانده ارچل

وی با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم به ایفای نقش می‌پردازد. در این فیلم هانده با بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای مشهوری همبازی است که می‌توان به پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، ابراهیم چلیکول و حسام منظور اشاره کرد.

این فیلم داستان مولانا و شمس تبریزی را روایت کرده و هانده در آن نقش دختری به نام کیمیا را بازی می‌کند. همچنین شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را برعهده دارند.

اخبار بیشتر درباره هانده ارچل:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *