دانلود خفن ترین والپیپرهای بوراک اوزچیویت و هانده ارچل + [معرفی بهترین آثار]

حقایق پنهان بوراک اوزچیویت و هانده ارچل و دانلود تصویر زمینه گوشی خفن و جذاب از هانده ارچل و بوراک اوزچیویت دو بازیگر محبوب ترکیه، در این نوشتار!

حقایق پنهان بوراک اوزچیویت و هانده ارچل

محبوب‌ترین فیلم ها و سریال های بوراک اوزچیویت + [کمک‌های او به زلزله ترکیه]

محبوب ترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل + [جدیدترین آثار Hande Erçel]

بوراک اوزچیویت متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴، اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است. در مسابقه بهترین مدل مردان ترکیه در سال ۲۰۰۳ به عنوان چهره ای که آینده درخشانی خواهد داشت انتخاب شد. بعد از این مسابقه در آژانس مدلینگ Ugurkan Ajans به عنوان مدل مشغول به کار شد. او اکنون حرفه مدلینگ را رها کرده و به بازیگری در فیلم ها و سریال ها مشغول است.

اولین تجربه بازیگری او در سریال منفی ۱۸ بود که در نقش یک مامور پلیس به نام مراد ایفای نقش می کرد. در نوامبر ۲۰۰۷ در فیلمی به نام Musallat (مسلط) بازی کرد. نقشی که باعث شد او به شهرت زیاد دست یابد و در ایران نیز طرفداران زیادی به دست آورد، نقش بالی خان (Malkoçoğlu) در سریال حریم سلطان بود.

بهترین فیلم ها و سریال های آراس بولوت اینملی و مشترک با هانده ارچل

دانلود جذاب ترین گیف های هانده ارچل + [تعریف عشق از زبان او]

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

هانده با ایفای نقش “ادا ییلدیز” در سریال تو در خانه‌ام را بزن به زیبایی درخشید. پارتنر او را “کرم بورسین” ایفا کرده بود. هانده پس از همکاری با کرم و شناخت بیشتر او، علاقه‌ای نسبت به او پیدا کرد. بعد از اتمام این سریال هانده و کرم به طور رسمی وارد رابطه عاشقانه شدند. اما این رابطه مدت طولانی نکشید و آن‌ها دوستانه از یکدیگر جدا شدند.

هانده ارچل خوشبختی را در چه می‌بیند؟ + [گیف های جذاب بازیگر زیبای ترک]

شلوار چرم جذاب هانده ارچل و پالتو سیاه با کلاس او + [عکس]

دانلود تصویر زمینه گوشی بوراک اوزچیویت

دانلود تصویر زمینه گوشی هانده ارچل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *