ویدیوی انگلیسی حرف زدن هانده ارچل

ویدیویی از انگلیسی حرف زدن هانده ارچل را ببینید و با انگلیسی حرف زدن کرم بورسین، کیوانچ تاتلی‌توع و سرنای ساریکایا مقایسه کنید.

هانده متولد 1994 شهر باندیرما ترکیه است و یک خواهر به نام غمزه دارد. غمزه و شوهرش جانر نیز از اینفلوئنسرهای فنومن در ترکیه هستند. دختر آنها ماوی آیلین هنوز کوچک است که متاسفانه در تابستان خبری مبنی بر ابتلای او به بیماری سرطان منتشر شد. این خبر برای هانده و غمزه بیشتر ناراحت کننده بود، چرا که مادر آن‌ها نیز بر اثر همین بیماری جان خود را از دست داد. امید است که ماوی کوچک و نازنین در بهبود و سلامت باشد.

هانده روز 3 آذر 1372 در شهر باندیرما (Bandırma) در استان بالیکسیر ترکیه بدنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام «غمزه» دارد. مادرش «آیلین ارچل» در سال 1398 بعد از سالها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت و پدرش نمایندگی فروش کالاهای الکترونیکی در شهر باندیرما دارد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی هانده ارچل

استایلی از هانده ارچل که حتما باید امتحان کنید!

انگلیسی حرف زدن هانده ارچل

انگلیسی صحبت کردن هانده ارچل
انگلیسی صحبت کردن هانده ارچل

از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی که هانده در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به : مست عشق، تو در خانه ام را بزن، دو غریبه، عزیزه، مروارید سیاه، دختران آفتاب و عشق حرف حالیش نمیشه اشاره کرد. از جمله پارتنرهای او: کرم بورسین، بوعرا گولسوی، بوراک دنیز و تولگا ساریتاش هستند.

هانده ارچل از زیباترین بازیگران زن ترک است که به شدت حضورش روی پرده سینما بازتاب گسترده‌ای داشته است.

جزئیات سریال جدید کرم بورسین پارتنر سابق هانده ارچل

انگلیسی صحبت کردن هانده ارچل


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *