تصاویر لو رفته از سفر لاکچری هانده ارچل و هاکان سابانجی در یونان

تصاویر و ویدیویی از عشق و حال هانده ارچل و هاکان سابانجی در یونان را در ادامه ببینید. این زوج که پیشتر به ایتالیا رفته بودند، اکنون در یونان هستند.

عشق و حال هانده ارچل و هاکان سابانجی در یونان

هانده ارچل و دوست پسر ثروتمندش که پسر دومین خانواده تاجر و ثروتمند ترکیه است، برای تعطیلات تابستانی ابتدا به ایتالیا و سپس به یونان رفته‌اند. این زوج که در ابتدا به کنسرت کلدپلی رفته بودند، به تازگی تصاویری از آن‌ها در سواحل ایتالیا و استخری در یونان منتشر شد. در این تصاویر علاقه بین این زوج بیشتر دیده می‌شود. این زوج به همراه دوستانشان به این سفر رفته‌اند. ویدیوی هانده ارچل و دوست پسرش در یونان را در ادامه ببینید.

سرناد هاکان سابانجی برای هانده ارچل


هانده ارچل و هاکان سابانجی که به تازگی از سفر بازگشتند، مدتی کنار هم نبودند. در این بین هانده که به کافه رفته بود، هاکان از یک گروه موسیقی درخواست کرده بود که برای هانده آهنگ بنوازند و هانده تصاویری از این لحظات را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

ویدیوی هانده ارچل و دوست پسرش در یونان


خانواده سابانجی خانواده اهل ترکیه فعال در تجارت و کارآفرینی می‌باشند، که در حال حاضر پس از خانواده کوچ، به‌عنوان دومین خانواده ثروتمند ترک، شناخته می‌شوند. خانواده سابانجی توسط حاجی عمر سابانجی بنیان‌گذاری شد و امروزه نسل دوم و سوم از این خانواده، که فرزندان ساکیپ سابانجی می‌باشند، کنترل شرکت‌ها و دارایی‌های خانواده سابانجی را برعهده دارند.

هانده ارچل و هاکان سابانجی در یونان
هانده ارچل و هاکان سابانجی در یونان

این خانواده از طریق شرکت سابانجی هولدینگ، مالکیت ۷۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه را، در اختیار دارد، که برای نمونه می‌توان به شرکت‌هایی چون: هواپیمایی پگاسوس، آکبانک، تمسا، آویوا اس‌ای و انرژیسا، اشاره کرد. دانشگاه سابانجی نیز متعلق به این خانواده می‌باشد.

عشق و حال هانده ارچل و هاکان سابانجی در یونان
عشق و حال هانده ارچل و هاکان سابانجی در یونان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *