اکانت تردز هانده ارچل زیباترین بازیگر ترکیه با بیش از یک میلیون فالوور

هانده ارچل با یک میلیون فالوور در تردز در دقایق اول رکورد شکست. به محض ساخت اکانت هانده ارچل در تردز بسیاری از فالوورهای این بازیگر او را فالو کردند.

اولین بازیگر زن ترکیه با یک میلیون فالوور در تردز کیست؟ هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه، اولین بازیگر زن ترکیه با یک میلیون فالوور در تردز است. حساب کاربری این بازیگر متولد 1994 در شهر باندیرمای ترکیه، به محض ساخت یک میلیون فالوور جذب کرد.

حساب اینستاگرام این بازیگر نیز خالی از لطف نیست و حدود سی میلیون دنبال‌کننده دارد. این بازیگر که با بازی در سریال‌های تو درم را بزن،‌ عشق حرف حالیش نمیشه، مروارید سیاه، حلقه، عزیزه و دختران آفتاب شناخته می‌شود، در ایران و دیگر کشورهای جهان بسیار معروف است.

البته نظر شخصی من این است که بازی هانده ارچل بسیار ضعیف است و جا دارد تا دوره های بازیگری را بگذراند. اما به عنوان مدل، او بسیار تلاش کرد و کاهش وزن او ایده آل بود. سخت ورزش می‌کند و اندامی کاملا متناسب دارد. به همین دلیل تاکنون چهره تبلیغاتی برندهایی چون آتاسای، دفاکتو، Noocturne و سیگنال بوده است. اخیرا نیز به عنوان چهره تبلیغاتی پلتفرم دیزنی پلاس قرار داد بسته است.

هانده ارچل با یک میلیون فالوور در تردز

اکانت هانده ارچل در تردز
اکانت هانده ارچل در تردز

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *