ویدیوی مصاحبه با نیلپری شاهینکایا درباره حکم حبس بوراک دنیز (Burak Deniz)

حکم هفت سال حبس برای بوراک دنیز پارتنر هانده ارچل در سریال دو غریبه به چه علت است؟ علت شکایت نیلپری از بوراک دنیز چه بود؟

از نیلپری شاهینکایا درباره پرونده درگیری و شکایت او از بوراک دنیز سوالاتی پرسیده شد. زمانی که گزارشگر می‌پرسد:

شکایت هنوز ادامه دارد؟ درست است که بوراک دنیز از شما عذرخواهی کرده است؟

نیلپری پاسخ سوال دوم را نمی‌دهد و درباره پرونده می‌گوید:

داستان خیلی طولانیه و دلیلی وجود داره که از این پرونده عقب نمی‌کشیم.

دوست پسر نیلپری شاهین کایا نیز حرف‌های او را تایید کرد و گفت:

کاملا موافقم با نیلپری و حرف دیگه‌ای نیست.


بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ها و سریال های بوراک دنیز

هفت سال حبس برای بوراک دنیز پارتنر هانده ارچل

ماجرای ناخوشایندی که در 15 سپتامبر بین بوراک دنیز، بازیگر نقش اول سریال شاهماران نتفلیکس (که امسال بیشترین صحبت‌ها را به خود اختصاص داده) و نیلپری شاهینکایا بازیگری که با برخورد قاطعانه خود تحسین همگان را برانگیخت، رخ داده است، در دادگاه به پایان می‌رسد.

هفت سال حبس برای بوراک دنیز
هفت سال حبس برای بوراک دنیز

شکایت نیلپری از بوراک دنیز از آنجا شروع شد که چندی پیش، بوراک دنیز در همان هتلی بود که نیلپری شاهین کایا و دوست پسرش حضور داشتند. بوراک که بسیار مست کرده بود، با دوست پسر نیلپری دعوای لفظی کرده و سپس به سمت او حمله ور می‌شود. علت این بحث مشخص نشد، اما بوراک دنیز الفاظ رکیکی به کار برده بود.

نیلپری که شکایت خود را مطرح کرده بود، با تکذیب بوراک دنیز رو به رو شد. اما بعدا ویدیوهای دوربین‌های مداربسته تحویل دادگاه شد. در ویدیوها به طور واضح مشخص بود که بوراک دنیز به سمت دوست پسر نیلپری حمله ور شده است.

هنوز ماجرای این دادگاه پایان نیافته که بوراک دنیز و هانده ارچل برای آفیش سریال دو غریبه به استودیو رفتند.

بوراک بعد از انتشار تصاویر در یک پست اینستاگرام از نیلپری، دوست پسر او و هوادارانش عذرخواهی کرد و توضیح داد که در شرایط مساعدی نبوده است. اما نیلپری در مصاحبه‌ای گفت:

این مسئله با عذرخواهی حل نخواهد شد، منتظر رای دادگاه خواهم ماند. و این مسئله را تا آخر پیگیری می‌کنم.

در دادگاه جدیدی که برگزار شده است، در مورد شکایت نیلپری شاهینکایا از بوراک دنیز مبنی بر توهین به او و همچنین توهین و ضرب و شتم دوست پسرش امره یوسفی، دادگاه پس از بررسی سوابق امنیتی هتل و اخذ شهادت از طرفین و شاهدان، با تشکیل پرونده برای بوراک موافقت کرد و نیلپری از دادگاه به اتهام اخلال در نظم و امنیت به مدت 7 سال و دو ماه حبس برای بوراک خواستار شد.

در صورتی که این حکم اجرا شود، وضعیت شغلی و شهرت این بازیگر خدشه دار خواهد شد. ضمن اینکه تهیه‌کنندگان و سازندگان سریال دو غریبه باید به فکر چاره ای باشند. با توجه به اینکه سه قسمت از این سریال فیلمبرداری شده است، محتملا زحماتشان به هدر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *