فسخ قرارداد دیلان چیچک دنیز بازیگر ترک به دلیل از دست دادن زیبایی طبیعی

از دست دادن زیبایی طبیعی دیلان چیچک دنیز (Dilan Çiçek Deniz) بازیگر ترک به دلیل انجام عمل‌های زیبایی، موجب فسخ قرارداد دیلان چیچک دنیز شد.

از دست دادن زیبایی طبیعی دیلان چیچک دنیز

دیلان چیچک دنیز قصد داشت در تبلیغات یک برند بین المللی جواهرات شرکت کند اما این برند اکنون قرارداد خود را با این بازیگر فسخ کرده است. زیرا دیلان پس از انجام یک عمل جراحی پلاستیک که ویژگی‌های ظاهری‌اش را تغییر داد، زیبایی طبیعی خود را از دست داد. و این برند قرارداد را لغو کرد و به جای او هافسانور سانجاک توتان چهره تبلیغاتی این برند بین المللی شد.

واکنش منیجر دیلان چیچک دنیز درباره فسخ قرارداد

واکنش منیجر دیلان چیچک دنیز درباره فسخ قرارداد
واکنش منیجر دیلان چیچک دنیز درباره فسخ قرارداد

منیجر دیلان چیچک دنیز خبر فسخ قرارداد دیلان چیچک دنیز را تکذیب کرد و گفت که قرارداد فسخ نشده است.

دیلان چیچک دنیز (به ترکی استانبولی: Dilan Çiçek Deniz؛ زاده ۲۸ اکتبر ۱۹۹۵ در سیواس) بازیگر و مدل اهل کشور ترکیه است. او که با یک کارگردان خارجی نامزد کرده بود،‌ مدتی پیش جدا شد. بعد از جدایی او و جدایی مرت یازیجی اوغلو از افرا ساراچ اوغلو، مرت و دیلان وارد رابطه شدند. اما این رابطه مدت کوتاهی طول کشید و خیلی زود از یکدیگر جدا شدند.

سریال‌های دختران آفتاب، مستاجر بی نقص، شعله ور، گودال، دروغگوهای کوچک شیرین، عشق‌های نیمه تمام و فیلم‌های سینمایی بمان و بلیت یک طرفه به فردا، از جمله آثاری هستند که دیلان در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته‌است.

چهره جدید دیلان چیچک دنیز

چهره جدید دیلان چیچک دنیز
چهره جدید دیلان چیچک دنیز

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *