معرفی نقش بوراک دنیز در سریال جدید Bambaşka Biri 2023 (یک شخص متفاوت)

نقش بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri چیست؟ در ادامه ضمن اطلاع از زمان پخش این سریال جذاب با بازی بوراک و هانده ارچل، پاسخ سوال را دریابید.

نقش بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri

بوراک دنیز در سریال یک شخص متفاوت، نقش کنان اوزترک یکی از مجریان خبر معروف در ترکیه را ایفا می‌کند. کنان خود را در ماجراجویی اتفاقی با دادستان لیلا گلدیز در تحقیق یک قتل در استانبول می‌بیند. این زن زیبا که در نگاه اول به نظر می‌آید از کنان خوشش آمده، با چه هدفی به کنان نزدیک شده است؟

کنان چه مقدار در جریان این قتل دست دارد؟ آیا شک و شبهه لیلا به حق است؟ یا سوتفاهمی است که کنان سعی دارد آن را بر طرف کند؟ آزمون سختی در انتظار این دوست که دائما در محور حوادث و مرموز گرد هم می‌آیند و به مرور عاشق یکدیگر می‌شوند.

آفیش تک نفره بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri

آفیش تک نفره بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri
آفیش تک نفره بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri

بوراک دنیز متولد ۱۷ فوریه در ۱۹۹۱ در استانبول است. او تنها فرزند خانواده بود. در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد. او از دانشگاه چاناک قلعه در رشته تاریخ هنرفارغ التحصیل شده‌است.

وی دو سال پیاپی نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه (جشنواره ای که با رای مردم برگزیدگان آن مشخص می‌شوند) شد. در سال ۲۰۱۷ در بخش بهترین بازیگر کمدی/رمانتیک برای سریال عشق حرف حالیش نمیشه و در سال ۲۰۱۸ در بخش بهترین بازیگر درام برای سریال حکایت ما نامزد کسب جایزه شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *