خلیل ابراهیم جیهان در فصل دوم سریال سبد کثیف حضور نخواهد داشت

سریال سبد کثیف با خبر وداع یکی از بازیگران اصلی خود، یعنی خلیل ابراهیم جیهان به تیتر اخبار روز تبدیل شد و در ادامه به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

«جیهان»، بازیگر نقش «امیر» در سریال سبد کثیف، با انتشار پستی در اینستاگرام جدایی خود از این مجموعه را اعلام کرد. این خبر بازتاب گسترده‌ای در میان طرفداران سریال‌های ترکی داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عدم حضور خلیل ابراهیم جیهان در فصل دوم سبد کثیف

«جیهان» در این پست نوشت:

از صمیم قلب از تهیه کننده محترم سریال، کارگردانان توانمند و همچنین تمام عوامل زحمتکش و همکاران عزیزم در این سریال که در این مدت یار و همراه من بودند، کمال تشکر را دارم. حضور در کنار شما برای من افتخار بزرگی بود و از تک تک شما عزیزان چیزهای زیادی آموختم. برایتان آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم در آینده نیز شاهد همکاری های بیشتری با شما باشم.

خلیل ابراهیم جیهان

هنوز دلیل جدایی «جیهان» از این سریال به طور رسمی اعلام نشده است. سبد کثیف سریالی اجتماعی معمایی است که مدتی قبل به روی آنتن رفت. در این سریال بازیگرانی همچون «آیچا بینگول»، «جانسو توسون» و «یارن مورای» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با انتشار این خبر، گمانه زنی‌ها در خصوص ادامه این سریال و جایگزین این بازیگر در نقش «امیر» آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جدایی خلیل ابراهیم جیهان از سریال سبد کثیف چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *