بهترین سریال های ترکی 2024

اگر از طرفداران مجموعه‌های تلویزیونی کشور ترکیه هستید، با شناخت بهترین سریال های ترکی 2024 می‌توانید ساعت‌ها به دیدن برنامه‌های مورد علاقه خود بپردازید.

بهترین سریال های ترکیه در سال 2024 به طرفداران زیادی دست پیدا کرده‌اند. عناوین ترکی در ایران و کشورهای مختلفی نظیر چین، کره، آمریکا، آفریقای جنوبی و روسیه دارای طرفداران خاص خود هستند.

در سال 2024، بهترین سریال‌های ترکی در ژانرهای متنوع و جذابی تولید شده‌اند که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. در این مقاله از فیگار قصد داریم تا سریال های جدید ترکی 2024 که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند را به شما معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


در دهه‌ی گذشته، صنعت فیلم و سریال ترکیه رشد قابل توجهی داشته است. با ساخت مجموعه‌های متنوع در ژانرهای مختلف، ترکیه توانسته توجه نه تنها مخاطبان ایرانی، بلکه بینندگان جهانی را به خود جلب کند.

بهترین سریال های ترکی 2024

در ادامه لیست جدیدترین سریال های ترکی 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین سریال های ترکی 2024
بهترین سریال های ترکی 2024

در سال 2024، ترکیه سریال‌های جذابی را منتشر خواهد کرد که برای علاقه‌مندان به سریال‌های جدید بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده خواهد بود. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا چندین سریال ترکی جدید 2024 را به شما معرفی کنیم.

بی رحم (Gaddar)

بهترین سریال های ترکی 2024

  • کارگردان: سینان اوزتورک
  • بازیگران: چاعاتای اولسوی، سمیه آیدوغان، اونور سایلاک
  • تاریخ انتشار: 15 دی 1402
  • ژانر: درام

Gaddar یکی از بهترین سریال های ترکی درام به کارگردانی «سینان اوزتورک» خواهد بود. طرفداران سریال‌های ترکی و «چاعاتای اولسوی» با شوق منتظر پخش آن در سال جدید هستند. پس از پایان سریال یک شخص دیگر (Bambaşka Biri)، مجموعه بی‌رحم (Gaddar) به روی آنتن شبکه «Fox» خواهد رفت.

بی رحم به عنوان یکی از سریال های ترکی 2024 داستان مرد جوانی به نام «لونت» را روایت خواهد کرد. او به منظور رفتن به سربازی، خانواده و معشوقه‌اش را ترک می‌کند؛ اما پس از وقوع یک اتفاق وحشتناک، «لونت» به یک مرد ترسناک و بی‌رحم تبدیل می‌شود و زندگی او تحت تأثیر تغییرات بسیاری قرار می‌گیرد. Gaddar یکی از بهترین سریال های ترکی 2024 است که داستان بسیار جذابی را روایت می‌کند.

دشمن عشق (Aşka Düşman)

بهترین سریال های ترکی 2024
جدیدترین سریال های ترکی 2024
  • کارگردان: مسعوده ارارسلان
  • بازیگران: نازال کسال، بوسه مرال، جم ییعیت اوزوم اوغلو، مروه نور بنگی
  • تاریخ انتشار: 14 دی 1402
  • ژانر: درام

یکی از بهترین سریال های ترکی جدید Aşka Düşman است که دارای داستان جذابی را روایت می‌کند. این مجموعه توسط «آجون‌مدیا» تهیه شده و توسط «مسعوده ارارسلان» کارگردانی می‌شود. نویسندگی این سریال بر عهده «ایلم جانپولات» و «اوزان آکسونگور» است.

خلاصه داستان این سریال ترکی 2024 به این صورت است که یک مادر با سه دختر، تنها با تمام مشکلات سعی می‌کند زندگی بهتری را برای خود و دخترانش بسازد. او از دخترانش خواسته است عاشق نشوند و از این اتفاق جلوگیری کنند. Aşka Düşman از جذاب ترین سریال های ترکی است که داستانی جذاب برای علاقه‌مندان ژانر درام روایت می‌کند.

ستاره‌ها از من دور هستند (Yıldızlar Bana Uzak)

بهترین سریال های ترکی 2024

  • کارگردان: بهادیر اینجه
  • بازیگران: فورکان اندیچ، بورجو کیراتلی، گورکان اویگون، مورات دالتابان
  • تاریخ انتشار: 10 دی 1402
  • ژانر: درام

اگر به دنبال بهترین سریال های ترکی عاشقانه هستید، ستاره‌ها از من دور هستند را تماشا کنید. این سریال داستان عشقی بین «آسلی» (Aslı) و «قدیر» (Kadir) را روایت می‌کند. این سریال ترکی 2024 در دی ماه از شبکه «ATV» پخش شد.

«آسلی» و «قدیر» عاشق یکدیگر هستند؛ اما عشق آن‌ها پس از اتفاقی که منجر به زندانی شدن «قدیر» می‌شود، با چالش‌هایی روبرو خواهد شد. «قدیر» به اتهام قتل پدر «آسلی» متهم شده است و این اتفاق باعث از بین رفتن تمام خاطرات زیبایشان می‌شود.

پس از این اتفاق، «قدیر» یک هدف دارد و آن اثبات بی‌گناهی خود و انتقام گرفتن از خانواده «وارنالی» است. آن‌ها با همراهی «یحیی»، این بازی را راه‌انداخته‌اند و «قدیر» را به زندان انداخته‌اند. وقتی حقیقت آشکار می‌شود، آتش عشقی که درون آن‌ها به خاکستر تبدیل شده بود، آرام آرام شعله‌ور خواهد شد. ستاره‌ها از من دور هستند یکی از بهترین سریال های ترکی 2024 است که از دیدن ان لذت خواهید برد.

پیش از تو (Senden Önce)

بهترین سریال های ترکی 2024
بهترین سریال های ترکی جدید
  • کارگردان: سردار گوزلکی
  • بازیگران: ابراهیم چلیکول، ملیس سزن
  • تاریخ انتشار: 24 بهمن 1402
  • ژانر: درام

شبکه «Kanal D» ترکیه سریال پیش از تو را به کارگردانی مشترک «سردار گوزلکی» و «فریده کایتان» برای مخاطبانش پخش کرد. «ابراهیم چلیکول» و «ملیس سزن» نقش‌های اصلی را در این سریال ایفا می‌کنند. پیش از تو به عنوان یکی از بهترین سریال های ترکی درام در 2024 شناخته می‌شود.

داستان این سریال ترکی 2024 هنوز مشخص نشده است؛ اما گفته می‌شود که داستان پیش از تو اقتباسی از اثر تا زمان مرگ خواهد بود که توسط «باشاک آنگیگون» نوشته شد.

گفته می‌شود که «ابراهیم چلیکول» در پیش از تو نقش «هاکان داغستان»، مالک یک شرکت ساختمانی معروف را ایفا می‌کند و «ملیس سزن» در نقش «مروه»، همسر «هاکان»، هنرنمایی خواهد کرد. آخرین خبری که از این سریال ترکیه‌ای جدید منتشر شده، این است که «ایرم حلواجی»، پروژه را در حالی که در مرحله امضای قرارداد بوده، ترک کرده است. این اثر به عنوان بهترین سریال های ترکی 2024 شناخته می‌شود.

اتاق بعدی (Yan Oda)

بهترین سریال های ترکی 2024

  • کارگردان: چاعری ویلا لوستووال
  • بازیگران: جانر جیندوروک، شوال سام، اوکتای چوبوک، ملک بایکال
  • تاریخ انتشار: 2024
  • ژانر: درام، عاشقانه

فیلمنامه مجموعه اتاق بعدی توسط «باریش گونگر» بر اساس داستان «گلسرن بودایجی اوغلو» نوشته شده است. این سریال یکی از بهترین سریال های ترکی 2024 خواهد بود، زیرا دارای یک تیم بازیگری قوی است. سریال اتاق بعدی توسط شبکه «استار تی وی» پخش خواهد شد و داستان آن درباره یک ازدواج دردسرساز است.

در مجموعه اتاق بعدی که یکی از بهترین سریال های ترکی عاشقانه است، بازیگرانی مانند «ملک بایکال» در نقش «جواله»، «شووال سام» در نقش «وردا»، «جانر جیندوروک» در نقش «فیکرت» و «اوکتای چوبوک» نقش «تایلان» را بازی خواهند کرد.

«نزاکت اردن» در این سریال «نقش سلدا»، خواهر «وردا» را ایفا خواهد کرد. «ترهان کاراگوز» بازیگر برنده جایزه پرتقال طلایی در اتاق کناری نقش «سلیم» و «ییشیم جرن بزوغلو» نقش شوهر «یلدیز»، خواهر بزرگ «فیکرت» را ایفا خواهند کرد.

در مجموعه اتاق بعدی به عنوان یکی از بهترین سریال های ترکی جدید ، ستاره جوان «سامت کان کویچوچ»، نقش «آنیل»، پسر «یلدیز» و «سلیم» را بازی می‌کند. «آنیل» نقش پسر عمه «تایلان» را بازی خواهد کرد که در یک خانه زندگی می‌کنند و گاهی اوقات دچار تنش می‌شوند.

کف (Kopuk)

بهترین سریال های ترکی 2024
بهترین سریال های ترکی اکشن
  • کارگردان: کورای کریم‌اوغلو
  • بازیگران: کان ییلدیریم، بیران داملا ییلماز، سارپ آکایا، سرای کایا
  • تاریخ انتشار: 7 بهمن 1402
  • ژانر: درام، اکشن

Kopuk یکی از بهترین سریال های ترکی 2024 است که توسط کارگردان نویسنده‌ و بازیگران محبوبی ساخته شد. در سریال Kopuk که از بهترین سریال های ترکی اکشن است، «کان ییلدیریم» و «بیران داملا ییلماز» همبازی می‌شوند و «دنیز کاراوغلو»، «فوات مته» و «اوزدن سلیم کارادانا» نویسندگی آن را برعهده دارند. با توجه به تیم سازنده معروف، انتظار می‌رود که این مجموعه به عنوان جذاب ترین سریال های ترکی شناخته شود.

تاکنون جزئیاتی از داستان این مجموعه منتشر نشده است. اطلاعاتی که از داستان آن در رسانه‌ها اعلام شده، نشان می‌دهد که این سریال از ماجرای «رابین هود» الهام گرفته و بر دزدیدن از ثروتمندان و بخشیدن به فقرا تمرکز دارد.

کبرا (Kübra)

بهترین سریال های ترکی 2024

  • کارگردان: یاغمعمور تایلان، دورول تایلان
  • بازیگران: چاعاتای اولسوی، آسلیهان مالبورا، پینار توک
  • تاریخ انتشار: 2024
  • ژانر: درام، عاشقانه

کبرا یکی از سریال های ترکی 2024 است که «چاعاتای اولسوی» در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند. اگر از طرفداران «اولسوی» هستید، به شدت توصیه می‌شود که این سریال جذاب را تماشا کنید.

«گوکهان»، مردی با شرایط مالی ضعیف، در تلاش است تا نیازهای خود را برآورده کرده و با دختری که عاشقش است ازدواج کند؛ اما پیام‌های عجیبی از یک فرد مجهول به نام «کبرا»، زندگی او را دستخوش تغییراتی می‌کند.

«کبرا» به «گوکهان» اطلاعات و هشدارهایی درباره حوادث غیرمنتظره‌ای می‌دهد که باعث تغییر مسیر زندگی او می‌شود. در این داستان، «گوکهان»، حامیان و دشمنانی را خواهد داشت. «کبرا» با روایت یک داستان بسیار جذاب، انتظار می‌رود که یکی از بهترین سریال های ترکی 2024 باشد.

علی کارا (Alı-Kara)

بهترین سریال های ترکی 2024
بهترین سریال های ترکیه در سال 2024
  • کارگردان: دنیز یورولمزار
  • بازیگران: آلپرن دویماز
  • تاریخ انتشار: 2024
  • ژانر: عاشقانه، ماجراجویی معمایی

علی کارا یکی از بهترین سریال های ترکی 2024 خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که از کدام شبکه پخش می‌شود. «آلپرن دویماز» بازیگر نقش اصلی در این سریال ترکی جدید 2024 است. تاکنون داستان این سریال مشخص نشده است، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که داستان علی کارا عاشقانه، ماجراجویی و کارآگاهی خواهد بود.

آلبوم خانوادگی (Aile Albümü)

بهترین سریال های ترکی 2024

  • کارگردان: زینب گونای
  • بازیگران: آکین آکینوزو، آسلیهان مالبورا
  • تاریخ انتشار: 2024
  • ژانر: درام، عاشقانه

Aile Albümü یکی از بهترین سریال های ترکی 2024 است که داستان عشق دوران دیرینه بین «کیلیچ» و «دنیز» را روایت می‌کند. «آسلیهان مالبورا» همبازی «آکین آکینوزو» در این سریال خانوادگی است. در Aile Albümü، «آکین آکینوزو» نقش «کیلیچ» را بازی خواهد کرد و شرکت «O3 Medya» مسئول تهیه این سریال است.

فیلمبرداری این سریال ترکی جدید 2024 که خارج از استانبول انجام می‌شود، از ماه ژانویه آغاز خواهد شد. «زینب گونای» به عنوان کارگردان و «سرکان یروک» به عنوان نویسنده در این سریال حضور خواهند داشت. انتخاب سایر بازیگران این مجموعه همچنان در حال انجام است.

«کیلیچ»، «دنیز» و «بهیجه» برای تحصیل در رشته حقوق به استانبول می‌روند؛ اما شهر بزرگ را دوست نداشته و به خانه پدری خود بازمی‌گردند. سال‌ها بعد، در شهر زادگاهشان به طرز غیرمنتظره‌ای با هم برخورد می‌کنند و این دیدار، ماجراهایی را به همراه دارد. این سریال با روایت یک داستان بسیار جذاب، به عنوان بهترین سریال های ترکی 2024 شناخته می‌شود.

فاتح (Fatih)

بهترین سریال های ترکی 2024
بهترین سریال های ترکی تاریخی
  • کارگردان: شافاک بال
  • بازیگران: سرکان جای‌اوغلو، طوبی اونسال، فکرت کوشکان
  • تاریخ انتشار: 2024
  • ژانر: تاریخی، اکشن، جنگی

پیش‌بینی می‌شود مجموعه فاتح یکی از بهترین سریال های ترکی تاریخی در سال 2024 باشد. این اثر به کارگردانی «شافاک بال» ساخته شده است و بازیگران مطرحی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. هنوز جزئیات داستان این سریال در رسانه‌ها منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که داستان آن در دوران عثمانی روایت خواهد شد.

سوالات متداول

بهترین سریال های ترکی ترسناک در سال 2024 کدام هستند؟

Creature یکی از بهترین سریال های ترکی ترسناک است که در سال 2024 در شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

داستان سریال فاتح (Fatih) در چه زمانی روایت می‌شود؟

داستان این سریال در دوران عثمانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین سریال های ترکی 2024 چیست؟ شما منتظر کدام فیلم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *