پیشگویی یک شتر از بازی ایران مقابل انگلیس جام جهانی 2022! [+عکس]

پیشگویی آلپاکا جام جهانی ؛ یک آلپاکای انگلیسی، تیم ملی ایران را برنده بازی مقابل انگلیس در جام جهانی قطر معرفی کرد. در ادامه همراه ما بمانید.

پیشگویی آلپاکا جام جهانی

ک آلپاکای انگلیسی، تیم ملی ایران را برنده بازی مقابل انگلیس در جام جهانی قطر معرفی کرد. رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دیروز آغاز شد و بازار پیش‌بینی مسابقات نیز حسابی داغ است. پس از پاول، هشت‌پای معروف آلمانی، استفاده از حیوانات در پیش‌بینی مسابقات تورنمنت‌های مهم افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده و بدون سانسور بازی ایران انگلیس جام جهانی 2022 قطر + [خلاصه بازی]

 

پیشگویی آلپاکا جام جهانی

یک آلپاکا (از گونه‌های شتر) در باغ وحشی در انگلیس برنده بازی‌های گروهی انگلیس را در جام جهانی قطر پیش‌بینی می‌کند.

شترها در شهر میزبان جام جهانی قطر، جایگاه ویژه‌ای دارند، جایی که برای ورزش بسیار محبوب شتر دوانی پرورش داده می‌شوند. اما یک خبر بد برای کشور میزبان وجود دارد چرا که کامیلا معتقد است که اکوادور در مسابقه افتتاحیه جام جهانی برابر قطر پیروز خواهد شد.

جنی گفت:

کامیلا اراده بسیار قوی دارد و به نظر می‌رسد همیشه می‌داند که زمان غذا است، بنابراین ما به توانایی او در پیش‌بینی نتایج جام جهانی ایمان کامل داریم.

پیشگویی آلپاکا جام جهانی
پیشگویی جام جهانی 2022

پیشگویی جام جهانی 2022

به نوشته روزنامه ایندیپندنت:

این آلپاکای انگلیسی پیش‌بینی کرده که انگلیس به مرحله حذفی جام جهانی راه پیدا می‌کند. این الپاکا البته پیش بینی کرده که انگلیس مقابل ایران در بازی افتتاحیه شکست می‌خورد.

در ادامه میتوانید عکس آلپاکا جام جهانی 2022 را مشاهده کنید:

پیشگویی آلپاکا جام جهانی
عکس آلپاکا جام جهانی 2022

این حیوان یکی از باهوش‌ترین و پاسخگوترین آلپاکاها در باغ وحش حیوانات خانگی در «ساوتکامب» «آکسفوردشر» است و برنده هر یک از مسابقات تیم ملی انگلیس را پیش‌بینی کرده است. او پیش‌بینی کرده که تیم گرت ساوتگیت شروع کندی خواهد داشت و ایران مقابل این تیم پیروز می‌شود، اما از سد آمریکا و ولز را شکست می‌دهد. انگلیس دوشنبه آینده مقابل ایران بازی خواهد داشت.


اخبار بیشتر:

پیشگویی بازی ایران و انگلیس


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *