ویدئوی بدون سانسور جیمی جامپ در جام جهانی 2022 بازی پرتغال اروگوئه

جیمی جامپ در دیداری که فغانی داورش بود بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت که در ادامه فیلمش را خواهید دید.

در دیدار حساس پرتغال و اروگوئه به داوری علیرضا فغانی، یک جیمی جامپ به وسط زمین مسابقه دوید. جیمی جامپ حامی زنان ایرانی، اوکراین و همجنسگرایان در بازی پرتغال و اروگوئه بازتاب گسترده‌ای داشت. در میانه نیمه دوم بازی تیم ملی پرتغال و اروگوئه در جام جهانی قطر، یک جیمی جامپ وارد زمین شد که پرچم رنگین کمانی به نشانه حمایت از همجنسگرایان را حمل می‌کرد.

ببینید:

لینک بدون سانسور پخش زنده بازی آمریکا ایران امروز 8 آذر 

فیلم کامل جیمی جامپ در بازی پرتغال اروگوئه 2022 قطر

فیلم کامل جیمی جامپ بازی پرتغال اروگوئه 2022 قطر
فیلم کامل جیمی جامپ در بازی پرتغال اروگوئه 2022 قطر

«ماریو فری» جیمی‌جامپ ایتالیایی، شب گذشته در جریان دیدار تیم‌های پرتغال و اروگوئه که قضاوت آن را «علی‌رضا فغانی» داور ایرانی برعهده داشت، وارد زمین شد. او پرچم رنگین‌کمانی به نشانه حمایت از جامعه «LGBT» را در دست حمل می‌کرد. پشت پیراهن او به زبان انگلیسی نوشته شده بود «احترام برای زنان ایرانی» و روی پیراهنش «نجات اوکراین» دیده می‌شد.

رسانه‌ قطری مدعی شده است که جیمی‌جامپ ایتالیایی به شش ماه زندان، پرداخت ۶۰ هزار دلار جریمه نقدی و ممنوعیت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی محکوم خواهد شد.

مشخص نیست که آیا فدراسیون جهانی فوتبال با مدیریت «جیانی اینفانتینو» دستورالعمل و حکم دولت قطر برای ممنوعیت ورود مادام‌العمر این جیمی جامپ از حضور در تمامی ورزشگاه‌ها را مانند سایر خواسته‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌‌پذیرد یا خیر.

فیلم جیمی جامپ را در وسط بازی اروگوئه پرتغال را ببینید:

در پایان نیروهای امنیتی او را گرفته و از زمین مسابقه خارج کردند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *