بهرام رادان ازدواج کرد : از عکس عاشقانه تا مدل بودنِ یار

همانطور که احتمالا تا الان فهمیده‌اید بهرام رادان در روز سیزده بدر از همسرش رونمایی کرد. با نوشتار بهرام رادان ازدواج کرد همراه با فیگار بمانید تا از ماجرای ازدواج بهرام رادان بیشتر برای شما بگوییم.

بهرام رادان بازیگر سرشناس سینما با انتشار یک پست در اینستاگرام آغاز زندگی مشترکش را اعلام کرد.

مینا مختاری همسر بهرام رادان کیست؟

بیوگرافی و عکس های مینا مختاری

بهرام رادان ازدواج کرد

از عکس عاشقانه تا مدل بودنِ یار

ازدواج بهرام رادان, مینا مختاری بهرام رادان, بهرام رادام مینا مختاری, مینا مختاری همسر بهرام رادان
ازدواج بهرام رادان, مینا مختاری بهرام رادان, بهرام رادام مینا مختاری, مینا مختاری همسر بهرام رادان

بهرام رادان با انتشار عکسی دو نفره با عنوان “سال جدید پر از عشق”، شایعات مربوط به ازدواجش را با مینا مختاری، طراح لباس را تلویحا تایید کرد. بهرام رادان متولد 1358/2/8 در تهران است. وی فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی است. او بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است.

بهرام رادان در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است. بهرام رادان برای همسرش نوشت:

سیزده تون بدر سال جدید پر از عشق

او در این پست برای مخاطبان سالی همراه با عشق آرزو کرده و مینا مختاری یکی از طراحان لباس را نیز در ویدئوی پست خود اضافه است. می‌توانید از طریق ویدئوی زیر پست مربوطه را ببینید:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BahramRadan (@bahramradan)

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهرام رادان ازدواج کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *