بیوگرافی علی شادمان بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی + عکس های جذاب

بعد از پخش سریال جذاب شبکه خانگی یاغی، بیوگرافی علی شادمان بازیگر سریال یاغی بسیار مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت. علی شادمان به خوبی در این سریال درخشید.

محمد علی شادمان از بازیگران مرد ایرانی است که از کودکی به نقش آفرینی در فیلم پرداخته و در ده سالگی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر کودک شده است. او متولد 1375 و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است.

جدیدترین خبر دردناک: حسن همتی بازیگر سریال یاغی در گذشت

بیوگرافی علی شادمان بازیگر سریال یاغی

بیوگرافی علی شادمان بازیگر سریال یاغی
بیوگرافی علی شادمان یاغی

علی شادمان بازیگر فیلم و سریال‌هایی چون می‌خواهم زنده بمانم، کیمیا، میم مثل مادر، دیوار به دیوار، شنای پروانه، وضعیت سفید، یاغی و … است. او که از کودکی تجربه بازیگری دارد با فیلم میم مثل مادر وارد سینما شد و با سریال کیمیا به شهرت رسید و شناخته شد.

بیوگرافی علی شادمان بازیگر سریال یاغی

پدرش دکتر مسعود شادمان، تاریخ خوانده اسـت و دکترای تاریخ دارد و مادرش خانم بتول رشنوادی معلم علوم تجربی می باشد، از کودکی با شعر و ادبیات و تاریخ ارتباط داشته است، علی فرزند اول است و یک خواهر کوچک‌تر به نام آرینا دارد. به خاطر تبحری که در زدن ویولن داشت پایش به بازیگری و سینما باز شد و اولین بار در فیلم میم مثل مادر بازی کرد.

علی شادمان با نام کامل محمد علی شادمان ۴ آذر ماه ۱۳۷۵ در شهر ایلام به دنیا آمد. او به بازیگری، مطالعه، ورزش و عکاسی علاقه دارد و در کنار بازیگری، عکاسی را نیز به صورت حرفه ای انجام می‌دهد.

این چهره از کودکی وارد عرصه بازیگری شده است . علی شادمان وقتی 10 ساله بود در سال 85 اولین فیلم سینمایی اش را با عنوان «میم مثل مادر» ایفا نمود و اتفاقا بسیار هم خوش درخشید، او لیسانس رشته کارگردانی را دارد ولی به بازیگری بیشتر علاقه مند است.

سریال یاغی در سال 1400 _ 1401 با کارگردانی محمد کارت و به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است. علی شادمان در این سریال پر مخاطب در نقش جاوید که نقش اصلی فیلم است حضور دارد. در این فیلم جاوید (علی شادمان) جوانی از محله‌های پایین شهر تهران و بی شناسنامه است و شخصیتی نه چندان سیاه و بد و البته نه زیاد سفید و بی گناه دارد.

بیشتر بخوانید :


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *