استایل جالب و خیره کننده طناز طباطبایی در جشنواره ونیز [+عکس]

استایل خاص طناز طباطبایی در جشنواره ونیز سوژه عکاسان شد. طناز طباطبایی بازیگر مطرح ایرانی با یک استایل فوق اعاده ساده و جذاب در جشنواره ونیز ظاهر شد.

همزمان با اکران فیلم سینمایی «بی‌رویا» ساخته آرین وزیر دفتری و حضور بازیگران این فیلم در جشنواره ۲۰۲۲ فیلم ونیز، تماشاگران، ستاره های این فیلم را تشویق کردند.

طناز طباطبایی در جشنواره ونیز

  • استایل طناز طباطبایی در جشنواره ونیز
طناز طباطبایی در جشنواره ونیز
لباس طناز طباطبایی در جشنواره ونیز, استایل طناز طباطبایی در جشنواره ونیز

لباس طناز طباطبایی در جشنواره ونیز

به گزارش فیگار  به نقل از ایسنا:

عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «بی‌ رویا» ساخته آرین وزیر دفتری و به تهیه‌کنندگی هومن سیدی پیش ازنمایش این فیلم در جشنواره ونیز مقابل دوربین عکاسان رفتند.

همزمان با شروع نمایش آثار ایرانی در جشنواره ونیز، ‌ فیلم «بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیردفتری و حضور ستارگانی نظیرطناز طباطبایی و شادی کرم رودی شب گذشته اکران شد. طناز طباطبایی در این جشنواره با یک استایل بسیار جذاب ایرانیان را روسفید کرد.

در ادامه میتوانید عکس طناز طباطبایی در جشنواره ونیز را مشاهده کنید:

طناز طباطبایی در جشنواره ونیز
استایل طناز طباطبایی در جشنواره ونیز, عکس طناز طباطبایی در جشنواره ونیز

فیلم بی رؤیا داستان زوج جوانی است به نام رؤیا و بابک که قصد مهاجرت از ایران را دارند. دو هفته پیش از مهاجرت، رؤیا با دختری بی‌نام و نشان مواجه می‌شود.

حضور دختر در زندگی آنها به اتفاقاتی عجیب منجر شده و به تدریج هویت رؤیا دچار دگرگونی می‌شود. معمای هویت رؤیا با حضور بیشتر دختر در بطن زندگی او و بابک، کامل و کامل‌تر می‌شود تا جایی که …

در ادامه میتوانید پوستر فیلم بی رویا را تماشا کنید:

طناز طباطبایی در جشنواره ونیز
عکس طناز طباطبایی در جشنواره ونیز, پوستر فیلم بی رویا

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا در حال برگزاری است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *