فیلم لو رفته سوتی منشوری حمید لولایی کنار نعیمه نظام دوست [+ویدئو]

سوتی +18 حمید لولایی در حضور نعیمه نظام دوست در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

دیدار حمید لولایی و نعیمه نظام دوست در برنامه رادیو رشت حاشیه ساز شد. ویدیو جالب از سوتی جنجال برانگیز حمید لولایی در هنگام ویدیو سلفی گرفتن در اینستاگرام بسیار بازتاب گسترده‌ای داشته و در این خبر می‌توانید آن را تماشا کنید و از این سوتی جالب لذت دو عالم را ببرید.

از دست ندهید: سوتی +18 حمید لولایی در حضور نعیمه نظام دوست [+فیلم بو رفته]

گویا بصورتی اتفاقی آقای لولایی در استودیو یک شرکت در شهر رشت حضور داشته که با نعیمه نظام دوست روبرو می شود و در ادامه این بازیگر به حمید لولایی تولدش را تبریک میگوید و از دیدار او در برنامه رادیو رشت را به عنوان یک اتفاق خوب یاد می کند.

حمید لولایی (زادهٔ ۳ دی ۱۳۳۴ در تهران) بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردان آن رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت.

نعیمه نظام‌دوست (زاده ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نعیمه نظام‌دوست از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. نظام‌دوست به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.

فیلم لو رفته حمید لولایی و نعیمه نظام دوست را تماشا کنید:

⇐اخبار بیشتر:







 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *