بهترین مانهواهای ترسناک از نگاه سایت فیگار

بهترین مانهواهای ترسناک دارای مضامین دلهره‌آوری می‌باشند. در ادابه همراه ما بمانید تا به معرفی محبوب ترین مانهواهای ترسناک بپردازیم.

ترسناک ژانری پر از خون، خشونت و ترس و وحشت است. در حالی که فرنچایزهای ترسناک زیادی وجود دارد که به طرفداران این ژانر ترس وارد می‌کند، برخی از آنها از لحاظ داستانی و توسعه شخصیتی فوق العاده هستند. در حالی که ممکن است از انیمه‌ها و مانگا‌های ترسناک بسیار تحسین شده مانند شیکی آگاه باشید، در رابطه مانهوا چطور؟

بهترین مانهواهای ترسناک

ترسناک ترین مانهواها

شما می‌توانید فهرست بهترین مانهواهای ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین مانهواهای ترسناک
بهترین مانهواهای ترسناک

بدون اینکه طرفداران مانگا از این مسئله آگاه باشند، manhwa وحشت زیادی دارد تا شما را مشغول کند. چه در مورد موجودات ترسناک باشد و چه زنده ماندن در یک جزیره، مانهوایی جذاب برای شما وجود دارد. ما جلدها و چپترهای زیادی را مرور کرده‌ایم تا در مورد محبوب ترین مانهواهای ترسناک بحث کنیم. پس در ادامه نوشتار بهترین مانهوا های ژانر ترسناک همراه ما بمانید تا با ترسناک ترین مانهواها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانگاها و کمیک های ژاپنی 2023 و تمام دوران

بهترین انیمه های سال 2023

Hive

بهترین مانهواهای ترسناک
Hive

در ابتدای مقاله بهترین مانهواهای ترسناک ، Hive توسط Kim Gyu-Sam نوشته و تصویرسازی شده است. ما این لیست را با یک مانهوا علمی تخیلی ترسناک شروع می‌کنیم که ژانر آخرالزمانی را به خود اختصاص می‌دهد. اگرچه یون سونگ لی پس از خداحافظی با همسر و فرزندش مانند همیشه کار خود را ترک کرد، اما اتفاق بعدی که در آن روز رخ می‌دهد کل زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

سئول فرو می‌ریزد و توسط حشرات انسان خوار که هر کسی را می‌کشند و آلوده می‌کنند آلوده می شود و انسان‌ها برای بقا شروع به مبارزه با دیگران می‌کنند. یونگ سونگ لی چاره ای جز پیوستن به همکارش جی یون سونگ و کهنه سرباز جنگ یون سان ندارد تا خانواده‌اش را پیدا کند و این دنیای آخرالزمانی را طی کند.

Home Sweet Home

بهترین مانهواهای ترسناک
Home Sweet Home

Home Sweet Home توسط Carnby نوشته شده و توسط Youngchan Hwang تصویرگری شده است. لازم به ذکر می‌باشد که نویسنده Home Sweet Home نیز نویسنده Bastard، مانهوای ترسناک دیگری است که بعداً در این لیست ظاهر خواهد شد.

این فیلم بر روی یک دانش آموز دبیرستانی جوان به نام هیون چا تمرکز دارد که به ندرت خانه‌اش را ترک می‌کند. با این حال، هنگامی که اتفاقات عجیبی در اطراف او و همچنین بیرون از او رخ می‌دهد، هیون چا باید خانه‌ای را که همیشه در آن اقامت داشته ترک کند زیرا هیولاها در همه جا ظاهر شده‌اند.

Perfect Classroom

بهترین مانهواهای ترسناک
Perfect Classroom

Perfect Classroom توسط O-Gu نوشته و مصور شده است. این مانهوا ترسناک برنده جایزه پروژه جهانی تازه کار در سال 2015 شد زیرا اولین مانهوا برای O-Gu بود. اگر داستان علاقه شما را جلب کرد، خوشحال خواهید شد که بدانید به‌جای داشتن ترجمه‌ای از طرفداران، کاملاً به طور رسمی ترجمه شده است.

داستان روی دو خواهر و برادر متمرکز است که رازهای زیادی دارند، اگرچه همکلاسی‌هایشان فکر می‌کنند رازهای بسیار تاریک‌تری دارند. در حالی که توجه کل کلاس را به خود جلب می‌کند، همه چیز شروع به تغییر می‌کند زیرا هر دوی آنها را بیشتر می‌شناسند.

Red Cage

بهترین مانهواهای ترسناک
Red Cage

قفس قرمز، یا با عنوان جایگزین تاکسی مدل، توسط KeuKeuJ.J نوشته شده و توسط کارلوس تصویرسازی شده است. این مانهوا ترسناک با یک هشدار همراه است، زیرا حاوی موضوعات بالغی مانند سوء استفاده فیزیکی و مسائل جنسی است. با روایت جذاب و شگفت‌آور، داستان اصلی قفس قرمز تمام ترس و هیجان را برای خوانندگان فراهم می‌آورد.

ماجراهای این مانهوا در دنیایی تاریک و مرموز رخ می‌دهد که مسائلی پیچیده و مخفی از زوایای مختلف روایت می‌شود. با این حال، به دلیل محتوای حساس، این اثر برای خوانندگان زیر ۱۸ سال مناسب نمی‌باشد و توصیه می‌شود تا قبل از خواندن، به‌درستی با موضوعات مطرح شده در مانهوا آشنا شده و به اندازه‌ی کافی رشد داشته باشند تا با محتوای آن سروکله بزنند.

Dreamcide

بهترین مانهواهای ترسناک
Dreamcide

در ادامه مقاله بهترین مانهواهای ترسناک ، Dreamcide توسط Jung-Hoon Hong نوشته شده و توسط Weol Shin تصویرگری شده است. ظاهر رنگارنگ این مانهوا ممکن است جذاب به نظر برسد، اما بسیار وحشتناک می‌باشد. این مانهوا همچنین حاوی عناصر عاشقانه و فانتزی است.

اگرچه هازین نام همیشه کابوس می‌دید، اما ناگهان رویای دنیایی آخرالزمانی را در سر می‌پروراند که در آن انسان‌ها باید هفت سال آینده با شیاطین و زامبی‌ها مبارزه کنند. او هیچ فکری نمی‌کند تا اینکه با دختری که در رویاهایش ظاهر شد، یوری هونگ، ملاقات می‌کند و او به کلاس او منتقل می‌شود. این مسئولیت هازین است که آینده را نجات دهد.

Redrum 237

بهترین مانهواهای ترسناک
Redrum 237

Redrum توسط Ya-Seong Ko نوشته و تصویرسازی شده است. این مانهوا ممکن است قدیمی باشد، اما این باعث نمی‌شود که خواندن آن کم‌نظیر باشد. به عنوان یکی از اولین مانهواهای ترسیم شده که در سال 2003 ساخته شد، این مانهوا سیاه و سفید شبیه به مانگا است.

داستان گروهی از دوستان را دنبال می‌کند که برای تعطیلات به کوهی منزوی می‌روند. اگرچه شب به صورت کاملاً عادی شروع می‌شود، اما دوستان با گذشت زمان شروع به ترکیب واقعیت با توهم می‌کنند و ماجراهای ناپدید شدن افراد شروع می‌شود و تعطیلات آنها را به یک آشفتگی خونین تبدیل می‌کند.

Delusional Boy

بهترین مانهواهای ترسناک
Delusional Boy

Delusional Boy توسط JAL نوشته شده است و توسط Jin-Wu Song تصویرگری شده است. گیو هارو یک دانش آموز دبیرستانی می‌باشد که به بیماری مبتلا شده است که او را از تشخیص واقعیت و توهمات باز می‌دارد. او تا حدودی زندگی آرامی دارد تا اینکه در نهایت دوست دخترش کانگ لی ها را به قتل رساند.

او همچنین بهترین دوستش کانگ یول به او خیانت می‌کند و هر دو چشم خود را از دست می‌دهد. او در یک مؤسسه روانی بازداشت شده و به عنوان قاتل دسته جمعی تمام طبقه خود درگیر می‌شود. با این حال، او برای مدت طولانی محبوس نمی‌شود، زیرا از گروهی که خود را پلنگ می‌نامند کمک دریافت می‌کند و شروع به تعقیب کانگ یول می‌کند.

The Phantom King

بهترین مانهواهای ترسناک
The Phantom King

The Phantom King توسط دال یانگ ایم نوشته شده و توسط Jae-Ho Yoon تصویرگری شده است. آیا از ژانر ecchi با کمی رمز و راز در مانهوا لذت می‌برید؟ سپس، این مانهوا می‌تواند برایتان بسیار سرگرم کننده باشد. یون سونگ مین یک بازمانده از یک روستای کوچک پس از پدیده شیطانی یازده سال پیش است.

یون سونگ مین به همراه خدمتکارش توسط گروهی به نام پادشاه فانتوم نجات یافت و آژانس ویژه حفاظت از محیط زیست به دنبال پاسخی در مورد این فاجعه و چگونگی شکست دادن ارواح شیطانی است که باعث آن شده‌اند. حضور این مانهوا در فهرست بهترین مانهوا های ژانر ترسناک یک اولویت برای ما بود.

Bastard

بهترین مانهواهای ترسناک
Bastard

حرامزاده توسط کارنبی نوشته شده و توسط یانگچان هوانگ تصویرگری شده است. اگر به دنبال جدیدترین وسواس وحشتناک مانهوا خود هستید، Bastard مطمئناً شما را جذب خواهد کرد. داستان جین سئون، پسر یک قاتل زنجیره‌ای را دنبال می‌کند که اتفاقاً در جنایات او شریک است.

این تا زمانی است که پدرش دونگ سو سون به دنبال کیون یون می‌رود، دختری که با او دوست می‌شود و قرار است هدف بعدی او باشد. جین سون تصمیم می‌گیرد که بالاخره از دیوانگی پدرش فرار کند و از او محافظت کند، و همچنین تمام تلاشش را بکند تا مانند پدرش دچار پیچ و تاب نشود.

Jack Frost

بهترین مانهواهای ترسناک
Jack Frost

در انتهای مقاله بهترین مانهواهای ترسناک ، جک فراست توسط جین هو گو نوشته و تصویرگری شده است. وقتی به جک فراست فکر می‌کنید، اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد ترس و وحشت نیست. احتمالاً یک آدم برفی نوازشگر یا یک آدم بدجنس می‌باشد. داستان بر روی Noh-A متمرکز است، دختری که در میان آتش‌های متقابل یک نبرد حماسی گرفتار می‌شود.

آمیتیویل دانش آموز دبیرستانی است که در آن موجودات ماوراء الطبیعه برای تبدیل شدن به پادشاه و ملکه تپه با یکدیگر می‌جنگند و Noh-A در این میان درگیر می‌شود. خوشبختانه، یا شاید نه، او از شرورترین دانش آموز مدرسه، جک فراست، کمک می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانهواهای ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *