عکس مزار مهسا امینی ؛ اسمی که همیشه جاودان باقی میماند [+عکس]

عکس مزار مهسا امینی. امروز بعد از تشییع جنازه مهسا امینی عکسی از مزار مهسا امینی منتشر شد. در ادامه با عکس مزار مهسا امینی همراه فیگار باشید.

صبح امروز مراسم تشییع پیکر مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله اهل کردستان با حضور گستره مردم  برگزار شد. عکسی از مزار مهسا امینی منتشر شده است.

عکس مزار مهسا امینی

  • قبر مهسا امینی
 تشییع جنازه مهسا امینی
تشییع جنازه مهسا امینی

مهسا امینی توسط گشت ارشاد بازداشت شد. دختر ۲۲ساله‌ای به نام مهسا امینی که توسط گشت ارشاد بازداشت و پس از ۲ ساعت از وزرا، به بیمارستان منتقل شدو روز گذشته فوت کرد.

مهسا امینی با اسم اصلی ژینا امینی متولد سال ۱۳۷۹ در سنندج کردستان که در هفته ای که گذشت به همراه خانواده اش و برادرش کیارش برای تفریح و گذراندن تعطیلات به تهران سفر کرده بود.

در ادامه میتوانید تصویر مزار مهسا امینی را ببینید:

تشییع جنازه مهسا امینی
تشییع جنازه مهسا امینی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عکس مزار مهسا امینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *