ابراز احساسات عجیب سحر دولتشاهی در برنامه زنده ؛ کادوی میلیونی خریده [+ویدیو]

ابراز احساسات عجیب سحر دولتشاهی در برنامه زنده جنجال به پا کرد. سحر دولتشاهی از کادوی میلیون دلاری همایون شجریان رونمایی کرد.

سحر دولتشاهی در برنامه ای تلویزیونی از رابطه خود با همایون شجریان پرده برداری کرد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه فیگار باشید.

ابراز احساسات عجیب سحر دولتشاهی در برنامه زنده

  • ماجرای سحر دولتشاهی و همایون شجریان
رابطه مخفیانه سحر دولتشاهی و همایون شجریان
رابطه مخفیانه سحر دولتشاهی و همایون شجریان

سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است. سحر دولتشاهی چند سال بعد از ازدواج با رامبد جوان از او طلاق گرفت و مدتی است با همایون شجریان در ارتباط است.

سحر دولتشاهی تا کنون خبر رسمی ازدواج خود را با همایون شجریان منتشر نکرده است. مادر سحر دولتشاهی نائیب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات می باشد.

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

فعالیت خود را از اوخره دهه 70 با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد.شروع حرفه ای در تئانر هم در سال 79 و 80 بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال 1386 نیز وارد قاب تلویزیون شد.

در ادامه میتوانید ویدیوی منتشر شده از سحر دولتشاهی و ابراز علاقه او را ببینید:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ابراز احساسات عجیب سحر دولتشاهی در برنامه زنده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *