رونمایی همایون شجریان از دخترش ؛ دخترش خیلی بزرگ شده [+عکس]

رونمایی همایون شجریان از دخترش در فضای مجازی باعث جلب توجه بسیاری از هواداران او شده است. در ادامه با تصویر دختر همایون شجریان همراه فیگار باشید.

در تصویر منتشر شده چهره جدید دختر همایون شجریان خواننده معروف را مشاهده می کنید که خیلی بزرگ شده است.

رونمایی همایون شجریان از دخترش

  • دختر همایون شجریان
 استوری همایون شجریان برای دخترش
استوری همایون شجریان برای دخترش

همایون شجریان خواننده معروف موسیقی پاپ ایران است که ترانه های بسیار زیبایی می خواند. او یک بار ازدواج ناموفق داشته و حاصل این ازدواج یک دختر است.

در ادامه میتوانید جدید ترین عکس از دختر همایون شجریان ببینید:

دختر همایون شجریان
دختر همایون شجریان

دیدار خانواده شجریان با آهنگساز مشهور

همایون و رایان برداران شجریان به دیدن انوشیروان روحانی آهنگساز مشهور و پیشکسوت رفتند. همایون شجریان، تازه‌ترین اثر خود را در قالب تک تصنیفی با عنوان سرنوشت با آهنگ‌سازی انوشیروان روحانی و میکس رضا صادقی به مخاطبانش تقدیم کرد.

این خواننده‌ی نام‌دار اظهار امیدواری کرده است که این تصنیف در روزهای قرنطینه و دوری، شریک لحظات مخاطبان‌ش باشد و رنگی از امید با خود برای آنان بیاورد.

این خواننده‌ی مطرحِ موسیقی ایران، درباره‌ی این قطعه نوشته است:

تصنیف سرنوشت تقدیم است به شما عزیزان. بیش از بیست سال است که افتخار آشنایی با استاد بزرگوار انوشیروان روحانی را دارم و همینطور رضا جانِ روحانی کاربلد که دوستی است قدیمی.

دلم می‌خواست این نکته را در مورد استاد روحانی عزیز حتماً عرض کنم که غیر از تسلط ایشان بر موسیقی و نوازندگی همراه با نگرش حرفه‌ای و ذوق و خلاقیت‌شان در آهنگسازی (که بر علاقه‌مندان پوشیده نیست) و حاصل آن بی‌شمار کارهای جاودانه با سبک و سیاق مخصوص به خودشان است.

انسانیت و اخلاقِ مثال زدنی ایشان با افراد و به‌خصوص با دیگر هنرمندان چه آن‌هایی که استاد موسیقی بوده‌اند و چه آن‌هایی که تازه پای به این راه گذاشته بودند، آن چیزی ست که همیشه برای من مورد توجه بوده است و لذت بخش. اُمید که همواره سلامت و برقرار باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *