ببینید: اعتراضات خیابانی در رشت در پی درگذشت مهسا امینی! [+عکس]

اعتراضات مهسا امینی رشت ؛ در پی درگذشت مهسا امینی، در چندین شهر کشور از جمله رشت، اعتراضات خیابانی شکل گرفته است. در ادامه همراه ما بمانید.

در دومین شب اعتراضات در رشت، تجمعات پراکنده ای در خیابان معلم و سبزه میدان گزارش شده است.

اعتراضات مهسا امینی رشت

  • شلوغی در رشت
اعتراضات مهسا امینی رشت
اعتراضات مهسا امینی در رشت, شلوغی در رشت

اعتراضات مهسا امینی در رشت

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت:

به دنبال انتشار فراخوان‌های کورکورانه دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده‌ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحد‌های صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

در درگیری‌های معترضین با نیروهای امنیتی و پلیس، به آتش کشیده شدن و واژگونی خودروهای پلیس و آمبولانس، به آتش کشیده شدن مسجد سبزه میدان و یک بانک و… مشاهده شده که به بازداشت شدن عده ای از معترضان منجر شده است!

در ادامه میتوانید عکس اعتراضات رشت را مشاهده کنید:

اعتراضات مهسا امینی رشت
عکس اعتراضات رشت, عکس اعتراضات در رشت

در مشهد، اصفهان و گوهردشت کرج نیز گزارشاتی از تجمع مخابره شده است. در چند شهر تجمعات با ورود نیرو‌های پلیس پایان یافت. در برخی شهر‌ها پلیس مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور شد. هم‌اکنون همه تجمعات به پایان رسیده است و پلیس در سنندج، دیوان‌دره، سقز و کامیاران برخی از لیدر‌های اعتراضات را دستگیر کرد.

در ادامه میتوانید عکس اعتراضات در رشت را مشاهده کنید:

اعتراضات مهسا امینی رشت
شلوغی در رشت, عکس اعتراضات رشت

برخلاف گذشته این بار منطقه مطهری و چهار راه میکائیل رشت آبستن حوادث نشده و تمرکز اصلی روی میدان مادر و خیابان معلم و خیابان‌های منتهی به این مسیر است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *