افشاگری: پشت‌پرده بدون مشتری ماندن حسن یزدانی چیست؟! [+عکس]

حسن یزدانی بدون تیم ؛ مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند. در ادامه همرها ما بمانید.

ظاهراً رابطه فدراسیون کشتی با حسن یزدانی به‌دلیل انجام مصاحبه تند پدر حسن یزدانی در فرودگاه شکرآب شده و مثل گذشته دیگر گرم نیست.

حسن یزدانی بدون تیم

  • بدون تیم ماندن حسین یزدانی
حسن یزدانی بدون تیم
بدون تیم ماندن حسین یزدانی, حسن یزدانی بدون مشتری ماند,

حسن یزدانی بدون مشتری ماند

به نقل از سایت های خبری:

«حسن یزدانی» و «امیرحسین زارع» ۲ آزادکار تیم ملی در پیکارهای جهانی در آستانه آغاز لیگ برتر کشتی، هنوز با تیمی به توافق نرسیده‌اند.

مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند. البته این روزها شایعاتی هم مطرح است که مصاحبه تند پدر حسن یزدانی علیه رئیس فدراسیون کشتی در این ماجرا بی‌تأثیر نیست.

در ادامه میتوانید عکس حسن یزدانی را مشاهده کنید:

حسن یزدانی بدون تیم
حسن یزدانی بدون مشتری ماند, عکس حسن یزدانی

همچنین «محمد نخودی» دارنده ۲ مدال نقره جهان و عضو تیم ملی کشتی آزاد، «امیرمحمد یزدانی» دارنده مدال نقره جهان و عضو تیم ملی، «رحمان عموزاد» دارنده طلای جهان با تیم کشتی آزاد صنایع مازندران و «کامران قاسم‌پور» با تیم انبوه سازان هوتن قرارداد خود را امضا کردند.  این در حالی است که حسن یزدانی پر افتخارترین کشتی‌گیر کشورمان و امیرحسین زارع دارنده برنز المپیک و طلا و برنز کشتی آزاد جهان و محمدهادی ساروی دارنده برنز جهانی بلگراد در کشتی فرنگی هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده‌اند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *