واتساپ کی وصل میشه ؟ +[بررسی شایعه ترفند استفاده از واتساپ بدون فیلتر شکن]

وصل شدن واتس‌اپ و رفع فیلتر واستاپ یا حتی قطعی واتساپ این روزها سوال بسیاری است. اما آیا وصلی واتساب به این زودی‌ها میسر است؟ واتساپ کی وصل میشه ؟

رسانه‌های تخصصی حوزه فناوری و استارتاپ خبر از رفع فیلتر واتساپ داده‌اند و تعدادی از افرادی که از اپراتورهای مختلف استفاده می‌کنند در ساعات نخست صبح شنبه از رفع فیلترینگ واتساپ گفتند. اگرچه همچنان بر روی اینترنت همراه اول و ایرانسل این اپلیکیشن فیلتر است.

هنوز انتقال تصویر و عکس با اختلال مواجه است اما انتقال پیام‌های نوشتاری بدون فیلترشکن امکان‌پدیر شده‌است. بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد اختلال روی سرویس واتس‌اپ در ایران هنوز در سطح بالایی است.

بیشتر بخوانید:

ترفندهای جنجالی واتساپ در دوران فیلترینگ که شما را هیجان زده می‌کند

به دلیل عدم وجود اطلاع‌رسانی رسمی، مشخص نیست واتس‌اپ در مسیر رفع فیلتر کامل برای همه کاربران در همه اپراتورها است یا اتفاق امروز صبح و ارسال پیام‌ها بدون فیلترشکن، یک «اختلال در فیلترینگ» به حساب می‌آید!

دانلود واتس اپ برای همه دستگاه‌های موبایل

واتساپ کی وصل میشه ؟

WhatsApp در حال آماده شدن برای معرفی یک طرح Premium برای کاربران تجاری است. همانطور که می‌دانید در حال حاضر سرویس پیام‌رسانی فوری ارائه شده توسط متا به عنوان یک ابزار بسیار موثر در نظر گرفته نمی‌شود. کسب‌وکارها می‌دانند که این پلتفرم، مانند سایر سرویس‌های متا یعنی فیسبوک و اینستاگرام، یکی از اهداف مورد علاقه هکرها است.

افرادی که پیش از این در طرح آزمایشی واتساپ ثبت نام کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند به منوی جدید واتساپ پریمیوم در گوشی‌های هوشمند خود دسترسی داشته باشند. با رفتن به تنظیمات برنامه آنها این گزینه را خواهند داشت که با استفاده از این اپلیکیشن مشتریان کسب و کار خود را درون یک لیست سفارشی قرار دهند.

با توجه به اینکه هنوز زمان قطعی برای رفع محدودیت های اینترنتی و نرم‌افزارهایی مانند واتساپ و اینستاگرام ادامه دارد دانستن این موضوع کمک زیادی به علاقه مندان به این نرم افزار کرده است.

ترفند واتساپ بدون فیلتر شکن
ترفند واتساپ بدون فیلتر شکن, واتساپ کی وصل میشه ؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:

درحال حاضر تمرکز ما حمایت از پیام رسان‌هایی است که مردم اقبال بیشتری به آن‌ها نشان داده‌اند و با آماده شدن زیرساختهایشان، کیفیت آن‌ها هم به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است.

واتساپ پلتفرمی است که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. از اوایل مهرماه واتساپ فیلتر شد. وزیر علت فیلتر شدن واتساپ را ایجاد برقراری آرامش و امنیت مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

فیلتر شکن دور زدن اینترنت ملی با outline vpn

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با خبرنگاران درباره شرایط فعلی اینترنت در کشور اظهار کرد:

دو روز است که هیچ محدودیتی به غیر از محدودیت بر دو پلتفرم آمریکایی اینستاگرام و واتس آپ آن هم به دلایل امنیتی، وجود ندارد و محدودیت‌هایی که در روزهای گذشته در بعضی ساعات روز در سطح بین المللی و بنا به ملاحظات امنیتی و دستور نهادهای امنیتی ایجاد می‌شد برداشته شده است.

وی تاکید کرد:

فقط تنها محدودیتی که وجود دارد برای این دو پلتفرم است که تصمیم گیری درباره آنها باید در مراجعی که ذی صلاح هستند و دستور آن را ابلاغ کردند دنبال شود.
پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت نمی شناسد و هر از چند گاهی نقش محوری در آشوب ها به عهده دارد و موجب نا امنی در کشور می شود، طبیعتاً بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در کشور نیست و به هر حال ممکن است تصمیمات دیگری هم درباره آن گرفته شود.

با این حساب به نظر نمی‌آید در حال حاضر ترفندی برای استفاده از واتساپ بدون فیلتر شکن وجود داشته باشد

بیشتر بخوانید:


13 thoughts on “واتساپ کی وصل میشه ؟ +[بررسی شایعه ترفند استفاده از واتساپ بدون فیلتر شکن]

  1. ببین مردم مسخره نکنین واتساپی که فیلتر شد قابل استفاده نمیشه دنبالش ول کنین دیگه نمیخواد صبح تا پسین تو فضای مجازی دروغ به مردم تحویل بدید مگه ما تو ایران چندتا اپراتور داریم من همش دارم کار نمیکنه کسب و کارمون رو خراب کردید دیگه چی میخواید

    1. عزیز مردم رو چرا مسخره کنیم؟ خیلی ها به دنبال این سوال بودن که راه دور زدن هست، ما هم اینجا توضیح دادیم که راهی نیست، خسته نکنید خودتون رو! کسب و کار هم فقط برای شما نیست، کسب و کار همه مون تحت تاثیره

      1. الان سایت فیتگرل هم فیلتر شده یعنی بازی های کامپیوتری که باید ی دانلود اولیه بگیرن همینطور psn و xbox و خیلی سایت های خارجی که علمی است و مطالب آموزشی و تحقیقاتی داره ،حتی بازی های موبایل وارد میشن ولی وارد بخش مولتی نمیشن چون تمامی پورت ها رو بستن والا این دقیقا غش در معامله است پول اینترنت گران و کامل میگرن ولی یکطرفه و دلبخواهی هر کاری دوست دارن میکنن و قطع میکنند خیلی اینترنت جالب بود قبلا از اینم افتضاحتر شد این نمونه فعل حرام از نظر اسلام بعد مدعی به ترویج احکام اسلامی میشن ،والا ماهم تو زمینه شغلی و تحصیلی به مشکل خوردیم و هم سرگرمی

  2. پلتفرم های دیگر را در دسترس قرار دهید و مردم را سر گم نکنید لطفآ واتساپ و اینستاگرام نشد پلتفرم های دیگه که کارایی مثل واتساپ دارند و بر قرار کنید مردم لااقل ضرر نکنند

  3. به غیر از دروغ چیز دیگه نمیتونید بنویسید یعنی هنوز نمیفهمی این کار باعث از دست دادن خوانندگان صفحه وب سایت شما میشه
    به خدا ما دیگه متوجه نمیشیم از بس خیانتهای بسیار فاحش در رفتار بسیاری از مسئولین می بینیم که باز بگی می کنم این مطلب در اصل سمی ضد تبلیغ سایت هم کاملاً عمدی ایجاد شده
    در هر صورت این کار اگر کار درستی بود وبسایت های سوخته اکنون بازدید فوق‌العاده مداوم داشت

        1. خب کدوم بخش راست نیست؟ تیتر مطلب سوال میپرسه ترفندی هست؟ داخل مطلب اشاره شده که به دلایل امنیتی فیلتر کردند و هنوز مشخص نیست باز بشه یا نه!

  4. سلام واحترام ممنون میشم اگه این پیام من رو به گوش مسوولین عزیز برسانید اولاً که واتساپ واینستا اغتشاشگران که وصله پس این چه فیلتر کردنیه دوما دادن فیلتر شکن دست عموم مردم تبعات خیلی خیلی بدی داره که این گناهش گردن شماست باید روز قیامت جوابگو باشید سوما اگر چند نفری پیدا میشد که حرف حق بزنن وکمکی کرده باشن متاسفانه اونها رو شما فقط فیلتر کردید این هم خودش یک نوع ضربه هست چهارما با فیلتر کردن تکنولوژی روز بروز در حال تغییر هست که شما باعث میشین فردا روز بدتر بشه که گناهش بمراتب بدتر هست والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *