بهار ارجمند کشف حجاب کرد +[علت مهاجرت و کشف حجاب]

بهار ارجمند کشف حجاب کرد. بهار ارجمند از بازیگران نه چندان سرشناس در اینستاگرامش تصاویر بدون حجاب از خود به اشتراک گذاشت و از معترضین حمایت کرد.

بهار ارجمند متولد ۹ فروردین ۱۳۵۹ در مشهد می‌باشد، خواهر برزو ارجمند دیگر بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است. عمویش داریوش ارجمند بود از چهره‌های شناخته شده کشور می‌باشد. پدرش انوشیروان ارجمند از بازیگران پیشکسوت سینما است.

بهار ارجمند کشف حجاب کرد

بهار ارجمند در یک خانواده بازیگر و هنرمند به دنیا آمد رشته تحصیلی او فلسفه بود اما به دلیل این که خانواده اش در بازیگری فعالیت داشتند او هم وارد این عرصه شد در نهایت بهار ارجمند با تشویق پدرش در سن ۵ سالگی وارد دنیای بازیگری شد و کم کم این حرفه را ادامه داد زمانی که ۱۳ ساله بود به عنوان بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فرش برگزیده شد.

بهار ارجمند کشف حجاب +[علت مهاجرت و کشف حجاب]

مهاجرت و کشف حجاب بهار ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون ایران در انگلیس همراه عکس‌های جنجالی کشف حجاب بهار ارجمند خواهر برزو ارجمند، بعد از مهاجرت به خارج از کشور با تصاویر منشوری و بی حجاب وی که اخیرا با بازی در سریال پرگار به شهرت رسید از ساعاتی پیش در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی در پی داشته و به خبر جنجالی روز تبدیل شده است.

بهار ارجمند بازیگر کمتر شناحته شده سینما و تلویزیون ایران امروز با انتشار ویدئو و عکسی در صفحه اینستاگرام حجاب از سر برداشت و به فوت مهسا امینی و اعتراضات زنان واکنش نشان داد و اقدام به کشف حجاب کرد.

بهار ارجمند خواهر برزو ارجمند بازیگر سینما و از اعضای خانواده ارجمندها است که این روزها با بازی در سریال پرگار مشهور شد. تبعات کشف حجاب بهار ارجمند حتما برای برادرش و خانواده هنرمندش دردسرساز خواهد شد. این بازیگر گویا دیگر قصد همکاری با سینما و تلویزیون ایران را ندارد، زیرا بر اساس گفته‌های وزیر فرهنگ و ارشاد، هر بازیگری که در حوادث اخیر و اغتشاشات به علت مرگ مهسا امینی کشف حجاب کرد، باید به دنبال شغل دیگری باشد.

بهار ارجمند کشف حجاب +[علت مهاجرت و کشف حجاب]

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *