بیوگرافی نیلوفر فولادی ؛ ماجرای لخت شدنش در خیابان چیست؟ [+فیلم]

بیوگرافی نیلوفر فولادی ؛ ماجرای لخت شدنش در خیابان چیست؟ در ادامه با ما بمانید تا درباره نیلوفر فولادی بگوییم.

نیلوفر فولادی زاده سال ۱۳۶۹ در تهران که با کشف حجاب در یکی از خیابان‌های انقلاب و اخیرا برهنه شدن در تجمعات اعتراضی به مرگ مهسا امینی نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

بیشتر بخوانید:

افشاگری از ماجرای لخت شدن نیلوفر فولادی هلند! [+فیلم]

بیوگرافی نیلوفر فولادی

ماجرای لخت شدنش در خیابان چیست؟

بیوگرافی نیلوفر فولادی و همسرش و فیلم برهنه شدن در خیابان در هلند همراه جزئیات را در این خبر خواهید دید. پخش بدون سانسور سخنرانی نیلوفر فولادی زن برهنه در اخبار ۲۰۳۰ صداو سیما ۱۱ مهر ۱۴۰۱ واکنش ها در ویدئوی گزارش اخبار ۲۰:۳۰ صدا وسیما از سخنرانی زن برهنه در تجمعات اعتراضی به مرگ مهسا امینی بدون سانسور در شبکه دو سیما بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و مورد انتقاد و حمله قرار گرفته است.

نیلوفر فولادی کیست

وی شاعر و مدل تبلیغاتی زیرزمینی پیش از فرار از ایران بود. او قبل از ورود به فعالیت های سیاسی و فمینستی، در زمینه شعر فعالیت داشت و اشعار او در برخی وبلاگ ها موجود است. وی دو سال پیش در یکی از خیابان های انقلاب حجاب از سر برداشت و کشف حجاب کرد و به دختران خیابان انقلاب معروف شد.

حالا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ در شهر آمستردام هلند در در یکی از تجمعلت اعتراضی به مرگ مهسا امینی با حالت برهنه در میان جمعیت حاضر در خیابان سخنرانی کرد. این حکرت وی با واکنش های زیادی همراه بوده است.

نیلوفر فولادی چرا لخت شد

شاید برخی رسانه‌ها بیش از حد به موضوع لخت شدن نیلوفر فولادی پرداخته‌اند، اما باید بدانید که این اتفاق قبل‌تر بارها بواسطه‌ی افراد دیگر شکل گرفته و منشاء آن به جاهای مختلف برمی‌گرده… در ادامه با ما بمانید تا از جریان لخت شدن نیلوفر فولادی در هلند بیشتر برای شما بگوییم.

کاربران معتقد بودند فولادی با این حرکت خیلی زود انتهای سوء استفاده‌ها از مطالبات برخی معترضان را نشان داد و مشخص کرد سوء استفاده از شعار «زن، زندگی، آزادی» هدفی جز برهنگی کامل ندارد. همچنین کاربران به عدم برهنگی کامل فولادی اشاره داشتند و آن را به دلیل وجود قوانین پوشش در هلند دانستند که در تناقض با خواسته امثال فولادی است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “بیوگرافی نیلوفر فولادی ؛ ماجرای لخت شدنش در خیابان چیست؟ [+فیلم]

  1. دنیای سیاست در ایران هم بسیار کثیف شده!
    خانم نیلوفر فولادی با اجرای نمایش برهنگی، موجب آسیب دیدن اعتراضات مردمی شد.
    اخیرٱ این خانم بخاطر جاسوسی برای ایران دستگیر شده است!
    بعبارتی دیگر تمام نمایش برهنگی ایشان سناریویی برای تخریب وجهه معترضین و درعین حال اجرای برنامه جاسوسی برای نهادهای اطلاعاتی ایران بود!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *