خشم کانسلو و میانجی‌گری بی‌فایده رونالدو! [+عکس]

خشم کانسلو رونالدو ؛ کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، ظاهرا دیگر از محبوبیت زیادی در تیم ملی کشورش هم برخوردار نیست!

خشم کانسلو رونالدو

کریستیانو رونالدو درگیری جدیدی با هم تیمی خود ژائو کانسلو در تمرین تیم ملی پرتغال داشته است.

بیشتر بخوانید:

عجیب شدن چهره رونالدو پس از مصدومیت! [+عکس]

خشم کانسلو رونالدو

کریستیانو رونالدو بار دیگر در آستانه جام جهانی در تمرین تیم ملی پرتغال لحظات ناخوشایندی را پشت سر گذاشت و این بار با ژائو کانسلو از منچسترسیتی دچار چالش شد.

خشم کانسلو رونالدو
کانسلو و رونالدو

درگیری رونالدو با کانسلو

به گزارش منابع خبری:

 تمرینات تیم ملی پرتغال در راستای آمادگی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر همچنان ادامه دارد.
با این حال، همه چیز تحت‌الشعاع مصاحبه جدید رونالدو با پیرس مورگان قرار دارد که اظهاراتی بسیار جنجالی خصوصا علیه منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ را در آن مطرح کرده است.

رونالدو در مصاحبه‌ای جنجالی خود با پیرس گفته بود احترامی برای سرمربی منچستریونایتد قائل نیست و به او خیانت شده است و احترامی که شایسته او است را در اولدترافورد نمی بیند. حالا حواشی تیم باشگاهی CR7 به نظر می رسد اردوی تیم ملی پرتغال را تحت تاثیر قرار داده است.

در ادامه میتوانید عکس درگیری رونالدو و کانسلو را مشاهده کنید:

خشم کانسلو رونالدو
عکس درگیری رونالدو و کانسلو

روز گذشته تصویری منتشر شد که نشان می‌داد برونو فرناندز، رفتار بسیار سردی با این هم‌تیمی‌اش در تیم ملی و منچستریونایتد داشته و حالا به نظر می‌رسد که نوبت به ژوائو کانسلو رسیده است.

این موضوع باعث شده که بسیاری از کارشناسان، بازیکنان سابق و فوتبال‌دوستان واکنش تندی به او داشته باشند و موج اعتراض علیه رفتارها و ادعاهای این بازیکن در روزهای اخیر افزایش پیدا کند.


اخبار بیشتر:

کانسلو و رونالدو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *