عکس های لاکچری دختر علی دایی با مادرش در لندن [+فیلم رقصیدن دنیز دایی]

سلفی ناجور دختر علی دایی با مادرش در لندن. دنیز این روزها در لندن به کلاس رقص میرود و به صورت حرفه ای آن را دنبال میکند. با تصاویر دنیز دایی همراه ما باشید.

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) میباشد که همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند. دنیز دختر علی دایی که حالا دیگه کاملا شناخته شدست، به همراه مادرش تصویری منتشر کرد که نشون میده مامی جان سن و سالی جوان دارند.

سلفی ناجور دختر علی دایی با مادرش در لندن

استوری دختر علی دایی

دختر علی دایی در کنار مادرش
دختر علی دایی در کنار مادرش

علی دایی زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد که ازدواجشان عمر چندانی نداشت و از هم جدا شدند حاصل ازدواج انها یک دختر به نام دنیز بود.

دختر علی دایی در صفحه اینستاگرامش فعال است. بعد از مصاحبه علی دایی که در آن عنوان کرد فقط یک بار ازدواج کرده است تعداد دنبال کنندگان دختر علی دایی بالا رفت.

دنیز این روزها در لندن به کلاس رقص میرود و به صورت حرفه ای آن را دنبال میکند.

در پیج اینستاگرام این دختر عکس و فیلم های رقص او وجود دارد و فیلم و عکس های تمرینات رقص و ورزش منتشر می‌کند. و همینطور تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می‌شود.

دنیز دایی در روز تولدش با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نوشت:

امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمونده که 18 سالم بشه و نشستم عکسای بچگیمو دیدم که اینو پیدا کردم که خیلی هم دوستش دارم.

فکر میکنم عکس تولد یک سالگیم باشه که اتفاقاً روزشم با تولد مامانم یکیه ، ۳۰ شهریور خواستم با این عکس از اینکه همیشه هم دوستم بودی هم مامانم ازت تشکر کنم مامان مهسا جونم مرسی بابت همه ی سختیا و از خود گذشتگی هایی که واسه من کردی دوستت دارم.

در ادامه میتوانید عکس استوری دنیز دایی با مادرش را ببینید

استوری دختر علی دایی در کنار مادرش
استوری دختر علی دایی در کنار مادرش

در این رابطه دنیز دایی دختر ارشد علی دایی با نمایش تصویری اعتراضی و هشتک دانشگاه شریف در صفحه شخصی اش به این واقعه واکنش نشان داده است.

واکنش تند دنیز دایی دختر علی دایی به حوادث دانشگاه شریف

علاوه بر این او با انتشار متنی تند و هشتک مهسا امینی حمایت خود را از دانشجویان شریف اعلام کرده است.

فیلم لو رفته‌ی دختر علی دایی

بخشی از فیلم رقص دنیز دایی را تماشا کنید:

 

صفحه اینستاگرام دختر علی دایی؛ دنیز دایی

صفحه اینستاگرام دنیز با نشانی deniz_daei@ در دسترس عموم بوده و بیش از ۵۲۴۵۰ نفر تا این لحظه فالوور دارد. او ۴۹ پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که بیشتر او را در حال گردش، در کنار دوستان یا در کلاس رقص نشان می دهد.

عکس تولد دنیز دایی را که غوغا کرد ببینید:

عکس لاکچری تولد دنیز دایی, عکس تولد دنیز دایی
عکس لاکچری تولد دنیز دایی, عکس تولد دنیز دایی

فیلم تولد لاکچری دختر علی دایی را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *