لغو کنسرت داریوش اقبالی در لندن +[فیلم صحبت های داریوش پس از لغو]

لغو کنسرت داریوش اقبالی خواننده ایرانی تبار به دلیل اینکه پلیس از مردم خواست سالن را به خاطر تهدید بمب‌گذاری ترک کنند.

کنسرت داریوش اقبالی در لندن به دلیل «تهدید امنیتی» نیمه‌تمام ماند.

لغو کنسرت داریوش اقبالی در لندن

پلیس لندن در مصاحبه با وب‌سایت خبری «مای لندن» گفت:

دلیل اصلی لغو کنسرت داریوش دریافت یک تماس تلفنی تهدید‌آمیز و ناشناس بوده است. پس از این تماس ماموران پلیس به محل کنسرت رفتند. هیچ نشانه‌ای از واقعی بودن تهدید وجود نداشت. پلیس پس از حضور در محل کنسرت از ماموران امنیتی کنسرت نیز پرسیدند که آیا موردی مشکوک مشاهده کرده‌اند یا خیر؟ با این وجود مدیریت کنسرت تصمیم به تخلیه سالن کنسرت به عنوان اقدامی احتیاطی گرفت.

کنسرت داریوش اقبالی در لندن
کنسرت داریوش اقبالی در لندن

داریوش اقبالی‌زاده (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ در تهران) معروف به داریوش، خواننده، بازیگر و فعال اجتماعی ایرانی است، که در سبک موسیقی پاپ و راک فعالیت می‌کند. جنس صدای وی بیس است. داریوش عضو سازمان عفو بین‌الملل است.

فیلم حرف‌های داریوش اقبالی که بنظر بی اساس می‌آید، بعد از لغو کنسرتش در لندن را ببینید:

بیوگرافی داریوش اقبالی

دوران کودکی او در میانه، کرج و استان کُردستان گذشت. پدرش، محمود اقبالی، از ملاکان شهرستان میانه بود. نخستین بار در ۹ سالگی در جشنی در مدرسه‌اش در محله شهرآرا به روی صحنه رفت. او دوران متوسطه را در دبیرستان‌های فارابی، کرج، رازی و دبیرستان آزادگان تهران‌پارس گذراند و در مراسم و همایش‌ها برنامه‌های هنری اجرا می‌کرد.

او در سال ۱۳۴۹ با حسن خیاط‌باشی آشنا شد و همین آشنایی موجب ورود رسمی داریوش به موسیقی حرفه‌ای شد. در همین سال او در ۱۹ سالگی با ترانهٔ به من نگو دوست دارم با آهنگ‌سازی مصطفی جاویدان، به شهرت رسید. نخستین کار مستقل او به نام نبسته پیمان با ترانه‌ای از علی گزرسز (رها) و ملودی خودش است.

بیوگرافی داریوش اقبالی
بیوگرافی داریوش اقبالی

داریوش در نظرسنجی مجله جوانان در سال ۱۳۵۶ به عنوان محبوب‌ترین خواننده ایران برگزیده می‌شود. داریوش همکاری با شماری از چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ ایران مانند منوچهر چشم آذر، بابک بیات، فرید زلاند، واروژان، پرویز مقصدی ،بابک افشار، آندرانیک آساطوریان و صادق نوجوکی را نیز در کارنامه خود دارد. ایرج جنتی عطایی، شهیار قنبری، احمد شاملو و اردلان سرفراز نیز از جمله مشهورترین ترانه‌سرایانی هستند که در این دوره با داریوش همکاری داشته‌اند.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *