از بالا اومدن شکم سحر قریشی تا افشای بچه هایش در دبی +[بابای بچه کیه ؟ 😐]

از بالا اومدن شکم سحر قریشی تا افشای بچه هایش در دبی، شایعه جدید در رابطه با سحر قریشی چیست؟ بابای این بچه چه کسی است؟ تتلو؟ یا جریان چیز دیگری است؟

اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ بود که تتلو در جدیدترین آهنگ خود، چند بار به نام سحر قریشی و جایگاه افسانه‌ای او اشاره کرد. اتفاقی که تاکنون در کارهای این خواننده مشاهده نشده بود، هم‌زمان شد با حمایت این خواننده از صفحه یوتیوب آن بازیگر و طی آن از هوادارانش خواست تا صفحه این بازیگر را دنبال کنند.

برخی از خبرنگاران هم در تلاش برای برقراری با سحر قریشی، با گوشی خاموش او مواجه شدند. در همان زمان، زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه کنسرت نوروزی آن خواننده، یک مهمان ویژه دارد: خانم بازیگر؛ اما آن‌چه در تمامی این مدت، از چشم و گوش جماعت مشتاق شبکه‌های مجازی پنهان بود، رابطه این دو فرد با یکدیگر بود.

رابطه‌ای که خیلی زودتر از فهمیدن آحاد مردم شکل گرفت اما وقتی شایعه درخواست ازدواج تتلو از سحر قریشی در کنسرت نوروزی مطرح شد، آنها چند هفته‌ای بود که در ویلای استانبول با یکدیگر مراوده داشتند.

از بالا اومدن شکم سحر قریشی تا افشای بچه هایش در دبی

رونمایی سحر قریشی از بچه هایش در دبی

اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی
بالا اومدن شکم سحر قریشی

سحر قریشی سال 1383 و در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی در سال 88 به طلاق ختم شد. همسر سابق خانم بازیگر علت طلاقش را تغییر رفتار پس از مشهور شدن او در سریال دلنوازان عنوان نمود.

این بازیگر در سال 1393 با بازی در کنار امید علومی در فیلم «دریا کنار» با این خواننده آشنا شد و مدتی پس از آشنایی در یک گفتگوی اینترنتی خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را برای آشنایی بیشتر رسانه ای کرد اما در نهایت چند ماه بعد منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

این بازیگر پرحاشیه سال 96 در مورد حضور زنان در استادیوم گفت:

دوست ندارم بروم استادیوم ، از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌ شم

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه فضای مجازی است که شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست جنجالی‌ترین شایعه در مورد این بازیگر بود. این شایعه توسط این دو نفر تکذیب شد.

بعد از آن نیز جنجال رابطه سحر قریشی و امیر تتلو فضای مجازی را پر کرد. سحر با انتشار فیلمی در ویلای شخصی امیر تتلو که درکنار او نشسته بود، باعث پیچیده شدن این خبر شد.

می‌توانید ویدیوی سحر قریشی در ویلای شخصی امیر تتلو را مشاهده کنید:

رابطه این دو چهره سرشناس، با انتشار فیلم و عکس‌هایی شائبه‌دار، رسانه‌ای شد؛ فیلم و عکس‌هایی که به خوبی نشان می‌داد که این دو با یکدیگر زندگی می‌کنند. کمی بعد، تتلو پا پیش گذاشت و در نوشته‌های خود اعلام کرد که می‌خواهد یک ازدواج دائمی داشته باشد و با وجود سحر قریشی، دیگر به هیچ زن و دختری فکر نمی‌کند.

ادعایی که در همان زمان، حتی از سوی دوآتشه‌ترین هواداران آقای خواننده جدی گرفته نشد تا پس از چند پست پر از تعریف و تمجید، از نخستین اختلاف‌نظرها رونمایی شود.

از بالا اومدن شکم سحر قریشی تا افشای بچه هایش در دبی
بالا اومدن شکم سحر قریشی

در زمان رابطه سحر و تتلو،‌ سحر قریشی همه جای بدنش را تتو کرد. و به تازگی در فضای مجازی گفته می‌شود که:

سحر قریشی حامله شد.

اما به تازگی این دو از یکدیگر جدا شدند و امیر تتلو خیلی زود با شخص دیگری وارد رابطه شد. علاقمندی کذایی این دو چهره همچنان با تعاریف خارج از باور ادامه داشت تا اینکه تتلو در پستی، حسابی از خجالت سحر قریشی درآمد و از مصرف بیش از حد مواد توسط این بازیگر انتقاد کرد و در ادبیاتی غیرقابل‌باور، از خانواده این بازیگر خواست تا به دنبال دختر خود آمده و وی را از خانه‌اش بیرون ببرند!

از بالا اومدن شکم سحر قریشی تا افشای بچه هایش در دبی

و در پست دیگر خود امیر تتلو نوشت:

از بالا اومدن شکم سحر قریشی تا افشای بچه هایش در دبی

بابای بچه سحر قریشی کیه

اما خبر حامله شدن سحر قریشی از کجا آمده است؟ ویدیو را تماشا کنید:

سحر قریشی در مورد عشقش به تتلو می‌گفت:

به عشق امیر تتلو اعتیاد دارم

فیلم اسید پاشی تتلو روی صورت سحر قریشی را ببینید:

گویا امیر تتلو یک نفر را مامور کرده تا در خیابان روی صورت سحر قریشی اسید بپاشد. اما خوشبختانه این اسید پاشی به آب‌پاشی بیشتر شبیه بوده تا او را بترساند.

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *