از شایعه تا حقیقت رابطه سحر قریشی با بن سلمان چیست؟ [+فیلم]

چندین ماه است که ماجرای رابطه سحر قریشی با محمد بن سلمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با ما بمانید تا از رابطه شاهزاده عربستان و سحر قریشی پرده برداریم.

سوالی که برای بسیاری از طرفداران سحر قریشی و تتلو پیش آمده این است که ایا تتلو و سحر قریشی ازدواج کرده بودند یا این که سحر قریشی بعد از رفتنش از ترکیه به سمت دبی، جریان رابطه‌اش با محمد بن سلمان شاهزاده عربستان چیست؟ سحر قریشی از شاهزاده عربستان باردار شده؟ آیا شوهر میلیادر عرب سحر قریشی خوش هیکل و لارج است؟ صحبت هایی درباره رابطه سحر قریشی و محمد بن سلمان در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

[+جزئیات و حواشی] ؛ اعتراف تتلو از مکان سحر

دروغگویی تتلو و سحر قریشی آن ها را میلیاردر کرد! [+فیلم]

سحر قریشی و شاهزاده عربستان چه رابطه‌ای دارند؟ [+فیلم]

استوری های مرموز سحر قریشی پس از فاش شدن رابطه اش با یک مرد عرب در دبی امارات، ماجرای رابطه احتمالی این بازیگر زن سابق سینمای ایران با «محمد بن سلمان» شاهزاده عربستان سعودی را به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل کرده است. اما هیچ‌کدام از این شایعات را باور نکنید… که البته از سحر قریشی هیچ بعید نیست!

سحر قریشی بعد از سفرش به دبی و خبر حامله شدنش در مصاحبه‌ای می‌گوید:

این دروغ‌ها به من نمی‌چسبد اصن گیرم که حامله باشم به بقیه چه؟!

سحر قریشی بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون ایران که مدتی باز امیر تتلو جنجال آفرینی کرده بود حالا با یک شاهزاده عرب حسابی سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده است.

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. سحر قریشی تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد. سحر قریشی بعد از چند رابطه عاشقانه در نهایت با امیر تتلو در ترکیه ازدواج کرد اما از این رابطه هم خارج. حواشی سحر قریشی همچنان ادامه دارد.

ماجرای ازدواج سحر قریشی و شاهزاده عربستان

شوهر میلیادر عرب سحر قریشی, سحر قریشی از شاهزاده عربستان, رابطه سحر قریشی با محمد بن سلمان شاهزاده عربستان
شوهر میلیادر عرب سحر قریشی, سحر قریشی از شاهزاده عربستان, رابطه سحر قریشی با محمد بن سلمان شاهزاده عربستان

بعد از جدایی او از امیر تتلو حالا خبر رسیده که قریشی با یک مرد عرب اهل عربستان آشنا شده و با او ازدواج کرده است. حتی برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند که باردار بوده و تصمیم دارد که فرزندش را به دنیا بیاورد. این نکته در حالی دهان به دهان پخش شده که خانم قریشی به این خبر واکنش رسمی نشان نداده است.

سحر قریشی که پس از رابطه با چندین و چند چهره مشهور هنری و ورزشی به هرزه سلبریتی‌ها شهرت یافته، اکنون بنظر می‌رسد معاونت بین الملل روابط عاطفی‌اش را هم فعال کرده است تا با چهره‌های سرشناس دیگری از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم وارد رابطه شود.

به تازگی عکسی از بیبی چک سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد که شایعاتی در خصوص باردار بودن او را بر سر زبان‌ها انداخت. سحر قریشی هیچ واکنشی به این خبر هم نشان نداد و باید دید آیا بارداری او از شیخ پولدار عرب و یا امیر تتلو صحت دارد یا خیر؟

سحر قریشی علاقه زیادی به جنجال‌آفرینی در شبکه‌های اجتماعی دارد این روزها با توجه به حوادث اخیر خیلی درباره او رسانه‌ها خبری منتشر می‌کنند و شاید یکی از دلایلی سحر قریشی تصمیم گرفته باز هم خبر سازی کند خبر ازدواجش با یک شاهزاده عرب است.

هرچند در سیاهه روابط سحر قریشی با چهره های مشهور همچون مهدی طارمی و امیر تتلو، افراد سیاسی به چشم نمی خورد اما بعید بنظر می رسد با توجه به جایگاه سیاسی محمد بن سلمان، هرزه سلبریتی ها بتواند به دربار پادشاهی آل سعود نفوذ کند. گفتنی است، محمد بن سلمان از معدود مقامات عربستان سعودی است که تک همسری را برگزیده و از همسرش ۵ فرزند (۲ دختر و ۳ پسر) دارد.

فیلمی از مصاحبه‌ی سحر قریشی که زمانی که در ایران بود از تجربه‌های تلخش می‌گوید؛ با هم این فیلم را ببینیم:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “از شایعه تا حقیقت رابطه سحر قریشی با بن سلمان چیست؟ [+فیلم]

  1. سلام
    آفرینش خاص خدای متعالست انسانها با نعمات خدادادی بخواست خدا فقط هماهنگ کننده می‌توانند باشند به یقین ان شاءالله تعالی
    بین انسانهای غیرمعصوم کسانی که نزدیک به معصومین علیهم السلام نیستند، هر کدام که هر چقدر واجد شرایط اسلامی باشند در حد خود بصورت نسبی خوب و یا در کل دارای ویژگیهای در خور خود می‌توانند باشند بخواست خدای متعال.
    در مورد این بنده خدا اگه دارید نسنجیده قضاوت میکنید براتون مسئولیت داره در دنیا و آخرت ان شاءالله تعالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *