تعجب فاطمه گودرزی از خانه لاکچری فریبا نادری ؛ خانه لوکس فریبا نادری لو رفت [+فیلم]

تعجب فاطمه گودرزی از خانه لاکچری فریبا نادری . تعجب فاطمه گودرزی از ثروت هنگفت فریبا نادری. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

به تازگی ویدئویی از واکنش فاطمه گودرزی به خانه لاکچری فریبا نادری در فضای مجازی در حال پخش است. فیلم خانه فریبا نادری حسابی فضای مجازی را به خود اختصاص داده است.

تعجب فاطمه گودرزی از خانه لاکچری فریبا نادری

خانه لوکس فریبا نادری لو رفت [+فیلم]

تعجب فاطمه گودرزی از ثروت هنگفت فریبا نادری
تعجب فاطمه گودرزی از ثروت هنگفت فریبا نادری

فاطمه گودرزی، به مناسبت روز تولد دخترش، پستی اینستاگرامی را به اشتراک گذاشت. او با انتشار عکسی مشترک با دخترش نوشت:

«خب همیشه روز تولد با تبریک شروع می‌شود و ممکن است تکراری باشد اما تا باشد این تکرارها. گاهی با بودن یک آدم‌هایی در زندگی، عمر آدم بهتر سپری می‌شود؛ دلخوش‌تر، آسوده‌تر به‌خصوص وقتی دختری داری که حواسش به تو هست. آره عزیزم، زندگی با فرزندی مثل تو زیباست، فکر کردن به آینده شما ممکن است استرس به‌وجود بیاورد که چطور می‌شود اما خیال‌بافی برای آینده شما بچه‌ها، قشنگی خودش را دارد. نصف عمرِ آدم‌ها به خیال‌بافی می‌گذرد، چه خوب که درباره بچه‌ها بگذرد. دوستت دارم تا زنده‌ام و مراقب همیشگی‌ات دختر زیبای من.»

در ادامه میتوانید به دیدن فیلم تعجب فاطمه گودرزی از خانه لاکچری فریبا نادری از فیگار بپردازید:

خانوم گودرزی متولد تهران از پدر و مادر اهل بروجرد لرستان می باشد نام اصلی اش گیتی است و در سال 1361 وقتی دختر 19 ساله بود دوره دوساله تئاتر را در اداره بازیگری آن زمان گذراند و از همین کلاس ها وارد عرصه تئاتر شد. در سال 1367 در 25 سالگی برای اولین بار در سریال گالش های مادر بزرگ در سه سکانس بازی کرد و با فیلم بخاطر همه چیز در سال 1369 وارد سینما شد.

عکس عروسی پسر فریبا نادری کنار همسرش:

تعجب فاطمه گودرزی از ثروت هنگفت فریبا نادری
تعجب فاطمه گودرزی از ثروت هنگفت فریبا نادری

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *