ویدئوی فاش شدن رضا پهلوی توسط بی بی سی

به تازگی ویدئوی فاش شدن رضا پهلوی توسط بی بی سی توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید فیلم فاش شدن رضا پهلوی توسط بی بی سی را مشاهده کنید.

در روز شنبه 25 بهمن 1401 جمعی از ایرانیان در آمریکا تجمع کردند که سخنران این مراسم رضا پهلوی بود. در این مراسم رضا پهلوی با صحبت‌های خود جنجال‌های زیادی را بر پا کرد. در ادامه همراه ما بمانید تا بتوانید ویدیو فاش شدن رضا پهلوی توسط BBC را مشاهده کنید.

ویدئوی فاش شدن رضا پهلوی توسط بی بی سی

ویدئوی فاش شدن رضا پهلوی توسط بی بی سی
ویدیو فاش شدن رضا پهلوی توسط BBC

به گزارش سایت بی بی سی، علاوه بر عدم تسلط وی به سخنرانی و لکنت کلام او، نکته جالب توجه اینجاست که ایشان حتی از ابتدایی‌ترین اطلاعات تاریخی نیز بی‌بهره است. وی مدعی شد توماس جفرسون از بنیانگداران آمریکا و نویسنده اعلامیه استقلال این کشور از منشور کوروش کبیر برای تنظیم قوانین ایالات متحده الهام گرفته است.

بیشتر بخوانید:

ویدیویی جنجالی از فریبرز عرب نیا و رضا پهلوی + [فیلم گفت و گو]

این درحالی است که منشور کوروش در مارس 1879 میلادی کشف شد و توماس جفرسون در ژوئیه 1826 فوت کرد. از دیگر حواشی تجمع ضدانقلاب انتشار تصویری از پرویز ثابتی سرشکنجه‌گر معروف ساواک بود که برای اولین‌بار بعد از انقلاب بصورت علنی خودش را نشان داده بود و واکنش‌های بسیاری در فصای مجازی به‌دنبال داشت.

فیلم فاش شدن رضا پهلوی توسط بی بی سی

در ادامه می‌توانید ویدیو فاش شدن رضا پهلوی توسط BBC را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *