تماشا کنید: آمادگی بدنی عجیب احمدرضا عابدزاده دروازبان سابق تیم ملی در ۵۰ سالگی

آمادگی بدنی عجیب احمدرضا عابدزاده دروازبان سابق تیم ملی در ۵۰ سالگی در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. در ادامه فیلم دمبل زدن عابدزاده را ببینید.

امادگی جسمانی عقاب اسیا در سن پنجاه و هفت سالگی تحت عنوان امادگی جسمانی عابدزاده عقاب آسیا در سن ۵۷ سالگی در صفحات مجازی خبرساز شد. در ادامه با فیلم امادگی جسمانی عابدزاده در پنجاه و هفت سالگی همراه فیگار بمانید.

امادگی جسمانی عابدزاده در سن ۵۷ سالگی

امادگی جسمانی عابدزاده در سن پنجاه و هفت سالگی

در خرداد ماه ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که سوپرایز تولد 57 سالگی احمد عابد زاده را نشان میدهد. در این ویدیو عشق و علاقه همسرش به او کاملا ستودنی است. احمد عابدزاده به تازگی به سن 57 سالگی وارد شده است.

امادگی جسمانی عابدزاده در سن ۵۷ سالگی

فیلم قدرت بدنی عابدزاده در سن 57 سالگی

احمدرضا عابدزاده در 4 خرداد 1345 در آبادان متولد شد وی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران و باشگاه استقلال تهران بوده است. احمدرضا عابدزاده هم اکنون به عنوان مربی دروازه بانان باشگاه پرسپولیس تهران در حال مربیگری است.

پافشاری احمدرضا عابدزاده در سال‌ها شروع بازی باعث شد تا سال 1364 جوانان اصفهان همراه با عابدزاده بازی کنند. فیلم قدرت بدنی عابدزاده در سن پنجاه و هفت سالگی ستودنی است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای عشق و عاشقی نعیمه نظام دوست و احمدرضا عابدزاده [+ویدیو]

استوری عجیب و طوفانی احمدرضا عابدزاده همه را شوکه کرد! [+عکس]

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *